AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Så etter å ha hatt en ganske rar tånegl en stund(mistenker at det er fordi jeg har brutt inn noen nye joggesko som har slått for mye i ene tåa), så datt den av i dag... Ekkelt, men samtidig ekstremt befriende siden tåa ikke har vondt lenger. Men hva gjør jeg nå? Den er jo veldig sårbar? Skal jeg plastre den? Ta bomull og teipe? Hvor mye luft trenger den? Haha Føler meg helt på bærtur her
Minya Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Prøv å unngå å dekke den til så mye som mulig, gå uten sokker hjemme, må du ut/på jobb bruker du gasbind og brulidine eller pyriseptkrem for å unngå bakterievekst på neglesengen. Masse luft og tørt miljø vil hjelpe neglesengen å holde seg frisk til neglen gror ut igjen i løpet av 4-6 måneder. Stikk også innom legen og test deg for neglsopp, da det ofte fører til "rare" negler. Har du neglsopp vil neglen ikke gro pent ut og neglesengen vil være plaget hele perioden.
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 (endret) Hmm, jeg husker ikke helt hvordan det der var jeg, men...kan det kanskje være slik at om en putter neglen i et glass med vann ved siden av senga si når en legger seg, så har det skjedd noe veldig morsomt når en våkner? Endret 2. november 2011 av Margareth 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå