AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Har fått et kick nå, må ha noe godt! Det jeg har er: Egg-erstatning (Best før 12 Januar 2011) Melk-erstatning (Står best før 12:06 hva nå det enn betyr) Vann Mel Vaniljesukker Bakepulver Sukker Kakao Oboy Er det noe jeg kan lage meg ut i fra dette? ;p
Gjest uAnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Du kan lage lim... vet ikke om det var helt det du ville ha men... det kan du nå altså lage 2
AloeVera Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Oppskrift på oboykake? Lim frister ikke akkurat.. ;p Oi, der ble jeg ikke anonym nei! ai ai ai Endret 28. oktober 2011 av onlyme
Gjest uAnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Syns du det er flaut å legge ut hva du har i kjøkkenskapene på KG? Lag pannekaker, det er kjapt og godt:) 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 150 g smeltet smør 7,25 dl melk 6 dl Sukker 6-8 ss oboy 10 dl Hvetemel Men du hadde kanskje ikke smør?
AloeVera Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Syns du det er flaut å legge ut hva du har i kjøkkenskapene på KG? Lag pannekaker, det er kjapt og godt:) Tehe, er litt stusselig i skapene mine. Men synes å det i grunnen var et pinlig spørsmål ;p Pannekaker ja, mulig jeg lager vaffelrøre og steker det som pannekake da jeg mangler vaffeljern
Gjesten Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg vet ikke hvordan egg-erstatning fungerer, men du kan jo lage eggedosis. Det er godt med kakao oppi også 1
AloeVera Skrevet 28. oktober 2011 #9 Skrevet 28. oktober 2011 150 g smeltet smør 7,25 dl melk 6 dl Sukker 6-8 ss oboy 10 dl Hvetemel Men du hadde kanskje ikke smør? Dårlig med smør ja.. Men har rapsolje ;p Men er den melk-erstatningen trygg å bruke da tror du? Jeg kjøper erstatning for egg og melk da dette er varer som går ut på dato før jeg aner det. Men nå har visst erstatningene også gått ut på dato..makan
AloeVera Skrevet 28. oktober 2011 #10 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg vet ikke hvordan egg-erstatning fungerer, men du kan jo lage eggedosis. Det er godt med kakao oppi også Hm, ei teskje med det pulveret skal jo tilsvare ett egg.. Haha, blir jo liksom ikke bare pulveret blandet med sukker. Mulig det går an å tilsette vann da, men får ikke helt en god følelse av dette
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #11 Skrevet 28. oktober 2011 Dårlig med smør ja.. Men har rapsolje ;p Men er den melk-erstatningen trygg å bruke da tror du? Jeg kjøper erstatning for egg og melk da dette er varer som går ut på dato før jeg aner det. Men nå har visst erstatningene også gått ut på dato..makan Jeg har laget den kaka med melk erstatning, så det skal ikke være noe problem
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #12 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har laget den kaka med melk erstatning, så det skal ikke være noe problem Jeg tror jeg hadde droppet ¨å lage noe som helst med de erstatningene dine, for å være helt ærlig. 1
Gjesten Skrevet 28. oktober 2011 #13 Skrevet 28. oktober 2011 Hm, ei teskje med det pulveret skal jo tilsvare ett egg.. Haha, blir jo liksom ikke bare pulveret blandet med sukker. Mulig det går an å tilsette vann da, men får ikke helt en god følelse av dette Hmm kanskje du kan google litt? Egg pleier jo å være våte, så skulle tro du kunne tilsette vann
Kamikatze Skrevet 28. oktober 2011 #14 Skrevet 28. oktober 2011 Har du steikepanne uten sklibelegg er det bare å hive oppi sukker, varme på middels varme til det smelter og blir litt lysebrunt, kjøle litt og helle på et bakepapir/matpapir, ellernoe og kjøle ned. Har du mandler eller nøtter som du kan grovknuse, kan du ha det oppi helt til slutt, eller strø det på papiret før du heller.
Gjest NozMonster Skrevet 28. oktober 2011 #15 Skrevet 28. oktober 2011 (endret) kan man ikke lage en brownies ut av det der da? eller i bestefall, lage deigen, og spise den egg,mel, smør eller olje, kakao eller o`gutt, evt vaniljesukker, blir jo en herlig røre som er kjempesnadder! Endret 28. oktober 2011 av NozMonster
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå