chimp Skrevet 8. desember 2003 #1 Skrevet 8. desember 2003 Inspirert av Trøffel sin etterlysning av Puppeguri, etterspør jeg Suppegjøk: Er det noen som heter dét her inne, tro? Eller som ellers følte seg truffet..?
chimp Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2003 *løper ut igjen* Himmel som du løper om dagen.... :o Er det julestria som rir deg???
Gjest care Skrevet 8. desember 2003 #4 Skrevet 8. desember 2003 Suppegjøk :o for et ord...chimp, kunne du ikke dra til med noe sterkere
Gjest Madam Felle Skrevet 8. desember 2003 #5 Skrevet 8. desember 2003 Himmel som du løper om dagen.... :o Er det julestria som rir deg??? nei den har jeg såvidt begynt på Har fått unna noen julegaver, men har mange igjen, men men det er lenge til jul folkens.
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #6 Skrevet 8. desember 2003 Vet ikke om det er så mange suppegjøker her, men det er mange Superaktive suppehuer!!
chimp Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2003 Suppegjøk :o for et ord...chimp' date=' kunne du ikke dra til med noe sterkere [/quote'] Kan ingen sterke ord...... :o Kom bare til å tenke på et vesen som galer ko-ko samtidig som det slurper i seg suppe...... Altså en SUPPEGJØK....Finnes jo så mye rart, så hvorfor ikke en SUPPEGJØK???
Gjest Madam Felle Skrevet 8. desember 2003 #8 Skrevet 8. desember 2003 Jeg er glad jeg ikke er superaktiv
chimp Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2003 Vet ikke om det er så mange suppegjøker her' date=' men det er mange Superaktive suppehuer!! Stort nærmere kan man vel ikke komme! Er det sånn at suppehuet er hunkjønn mens suppegjøken er hankjønn, og sammen får de suppeboller??? :o
chimp Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #11 Skrevet 8. desember 2003 Jeg er glad jeg ikke er superaktiv Hehe....DET stadiet har du da passert forlengst.....Men nå nærmer du deg stadig nivået Søk hjelp!!! Antar det ligger på 15.000 innlegg, som du vil være en pioner på å nå først, og det tenker jeg du greier før jul, hvis du legger deg litt i selen......
Irka Skrevet 9. desember 2003 #13 Skrevet 9. desember 2003 Hva med : TESTOSTERONBOMBE? Det ligger vel litt i samme leia som Puppeguri skulle man tro..
Gjest care Skrevet 9. desember 2003 #14 Skrevet 9. desember 2003 TESTOSTERONBOMBE? Det ligger vel litt i samme leia som Puppeguri skulle man tro.. Hallo, ser du en likhet her?? :o
chimp Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #15 Skrevet 9. desember 2003 Suppebombe??? :o Testosteron-gjøk???
Irka Skrevet 9. desember 2003 #16 Skrevet 9. desember 2003 Får skylde på at jeg var en smule trøtt i gjerningsøyeblikket. :o TestosteronLeif høres bedre ut. Eller SkalleKnut og bartePer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå