AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Har DU tattovering? Hvis ja, hvilket motiv? Hvor på kroppen har du tattovering og hva er betydningen av den?
kaprifolen Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Ja. Symbol knyttet til fødselsmåned. Tok den da jeg var 18, og tenkte fremover. HVIS jeg kom til å angre, var den et sted som kunne skjules, og symbolet ville aldri miste betydning/tilknytning for meg.
addict Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Har en tattovering Navnet til sønnen min i løkkeskrift langs underarmen.
Gjest loren Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Ja, har en tribal i korsryggen, minner meg om ei herlig tida da jeg var 17 og tok tatovering litt på trass Angrer ikke, bare så det er sagt=) Også tok jeg "Carpe Diem, Crea Diem, Amor Vita" på fotbladet, - altså Grip dagen, skap dagen, elsk livet. Tok den etter et samlivsbrudd og de ordene vil aldri miste sin betydning for meg.
Gjest Apophis Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Eg har meir enn 1 og mindre enn 5 på arm, legg og rygg, motivene er innen det norønne og har ingen personlig betydning for meg. Endret 28. oktober 2011 av Apophis
cherioo21 Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Jadda, har en rose med vinger på siden på magen(min første, og veldig glad i den), navna til ungene på venstre overarm, No more på venstre arm(har ingenting med ungene å gjør ), over høyre bryst MJ, halvsleeve på høyre overarm, en blomst med ett par stjerner på høyre ankel, MJ i stjerne med fødsel og dødsdato, venstre skulder, og denne kommer jeg sikkert til å få høre mye om. Barnefar sitt navn med en blomst og hjerte. (ble slutt for 4år siden ca.)
Gjest Little princess Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Har mange En som dekker halve ryggen, den begynner ca midt på ryggen og fortsetter litt ned skuldra, en som går fra hofta og oppover og en som går fra korsryggen og litt ned. Elsker dem alle og har selvfølgelig lyst på en haug til Edit: de har ingen betydning, de er bare helt nydelige. Endret 28. oktober 2011 av Little princess
Minttu Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 Jupp, har 3 og den 4 har jeg i hodet! Første jeg tok var 4 stjerner med litt stjernestøv(?) bak hver stjerne på høyre underarm, de er i form og rekkefølge etter slik stjernetegnet mitt er på nattehimmelen. Så den har jo noe med stjernetegnet mitt og meg og gjøre Min andre er i nakken, og det er notelinjer med en g-nøkkel i begynnelsen og noter fra en liten del av sangen Sleepwalking Past Hope av HIM Den fikk jeg rykninger i beina av.. Min tredje er et stort heartagram på venstre skulder/på ryggen altså.. Den er 12x12. Med krimskrams rundt. Den er med andre ord så og si helt lik den Ville Valo i HIM har på brystet Det beste av alt, er at jeg tok den i Helsinki Studioet var stengt for sommeren, men ei som jobba der tok den med glede, og jeg betalte faktisk bare 1700,- Ja, jeg er HIM fan Nå har jeg en ny tattis i tankene, teksten "love yourself, you're all you have" på venstrearmen, vertikalt litt under der man tar blodprøver Også har jeg tenkt til å ha på hele venstre overarm, men det tar litt tid å finne ut hva det skal bli Jeg vil ha ting med mening, noe som betyr noe for meg, om hva jeg liker og hvem jeg er. Jeg tatoverer slettes ikke noe bare for å gjøre det Skal jo tross alt være der til jeg sturter Så dæ
Xaphan Skrevet 28. oktober 2011 #9 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har tre. På høyre ankel har jeg en fredsdue med en rose i munnen, som er en minnetatovering etter 22 juli. På venstre ankel har jeg den greske bokstaven phi, som er symbolet på det gylne snitt, også kjent som verdens vakreste tall/utregning. Tatoveringen er bitteliten og jeg tok den av to grunner: Som et symbol på skjønnheten og symmetrien som finnes i verden, og også fordi det minner meg om tiden min på VGS, som var noen fantastiske år og formet meg veldig i livet. På toppen av ryggen har jeg symbolene i en kortstokk (aner ikke hva det kalles ) som disse. Altså hjerter, kløver osv. Mest fordi jeg syns de er pene, men også fordi jeg er dårlig på å ta sjanser og satse på ting, så det er en liten påminnelse om at man må ta sjanser i livet for å kunne vinne noe.
Gjest Badabing Skrevet 28. oktober 2011 #10 Skrevet 28. oktober 2011 Kan jeg svare selv om jeg ikke har? Jeg har derimot ønsket meg siden jeg var 16. I starten ønsket jeg meg en ankh. Så ønsket jeg meg en skarabe. Så ønsket jeg meg kinesisk tegn, og deretter tatovering på korsryggen, helst tribal. Så ønsket jeg meg en stor fargetatovering over hele ryggen. Glad jeg ikke er av den impulsive typen for å si det sånn. Men fortsatt synes jeg tatoveringer kan være både stilige og sexy. Og jeg er sammen med en ganske så tatovert fyr som også har halvsleeve. Jeg har bare aldri funnet den perfekte selv, og tror jeg har en litt smårar fobi mot hud som ikke er helt "ren". Når det gjelder meg selv Hadde faktisk et sykt mareritt der jeg drømte at jeg tatoverte en tegneseriefigur på magen, og at navlen var nesen på den eller noe sånt. Dette var rett etter at jeg hadde bestemt meg for tatovering for n'te gang. Jeg forblir nok utatovert.
Greengrass Skrevet 28. oktober 2011 #11 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har 3 stjerner i nakken, som symboliserer meg og mine to barn. Vises kun når jeg har håret i hestehale.
Fanta Exotic Skrevet 28. oktober 2011 #12 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har en på ryggen Det er hood ornament (aner ikke hva det ordet er på norsk) til et spesielt bilmerke. Grunnen til det er at pappa hadde en bil av denne typen han var veldig glad i, og brukte mye tid på. Pappa døde desverre da jeg var 5 år, så jeg husker ikke så mye av han, men denne bilinteressen husker jeg utrolig godt! Det er også et veldig fint motiv, så tenker jeg på han hver gang jeg ser den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå