Gå til innhold

kondomer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Hva gjør dere med den brukte kondomen når dere er ferdige med å knulle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahem, det er mulig det er jeg som er fullstendig utdatert på området - jeg har tross alt ikke en gang sett en kondom de siste årene - men hvor mange brukbare alternativer har man egentlig? :klo: Hive den ut vinduet, henge den i takvifta for å spraylakkere rommet? What?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier, merker og montérer den på veggen sammen med resten. Dataene legges inn i database og deles med andre samlere. Jeg har et par eksemplarer jeg er veldig stolt av og som jeg har blitt budt tusenvis av dollar for. Men jeg kvitter meg aldri med noen av "ungene" mine. ALDRI!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du legger den i en eske ved siden av sengen din så kan du titte på den/de hver kveld før du legger deg. Er jo akkurat som å ta vare på dem, og ALDRI kaste dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg er veldig miljøbevisst, så jeg vrenger dem og bruker dem omigjen, for å lage mindre søppel.

Du er gutten sin, du :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondom brukes jo om igjen, og ikke som engangsbruk! Ikke rart det er mange oppi en pakning man kjøper på butikken. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Takk, takk! :takke:

Hva gjør du med kondomene da?

Jeg har en liten spesialvaskeinnretning som rengjør kondomer skånsomt, slik at de er klar for nye omganger. Det kan da ellers bli fryktelig dyrt :lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en liten spesialvaskeinnretning som rengjør kondomer skånsomt, slik at de er klar for nye omganger. Det kan da ellers bli fryktelig dyrt :lol:

Det var lurt! Da trenger du vel stort sett bare 1 kondom... Bare ikke si ifra til nye menn at det er den samme som han forrige brukte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det var lurt! Da trenger du vel stort sett bare 1 kondom... Bare ikke si ifra til nye menn at det er den samme som han forrige brukte :fnise:

Å nei, er du gal? Det gjør jeg selvsagt ikke. Jeg har et knippe kondomer i forskjellige størrelser, fra mini til giga. Jeg har også et gjennomlysningsapparat hvor jeg scanner kondomene med jevne mellomrom :ler: .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrift på Pikkekyss

Ingredienser:

Sæd fra én kondom

En ts sukker

En knivsodd vaniljesukker

Alle ingrediensene helles i et glass og piskes med coctailmixer til massen er stiv. Form en fin topp eller figur og tørk i ovn på 75 grader.

Velbekomme. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å nei, er du gal? Det gjør jeg selvsagt ikke. Jeg har et knippe kondomer i forskjellige størrelser, fra mini til giga. Jeg har også et gjennomlysningsapparat hvor jeg scanner kondomene med jevne mellomrom :ler: .

Hva skal du med minikondomer? Små tissefanter er da ikke lange nok til å sende sørpa si helt hjem, pluss at de mest sannsynlig er supre til bakveien, og der blir man jo ikke gravid uansett.

Oppskrift på Pikkekyss

Ingredienser:

Sæd fra én kondom

En ts sukker

En knivsodd vaniljesukker

Alle ingrediensene helles i et glass og piskes med coctailmixer til massen er stiv. Form en fin topp eller figur og tørk i ovn på 75 grader.

Velbekomme. :spise:

Haaahahaha! Så jævla kvalmt :fnise:

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Hei

Hva gjør dere med den brukte kondomen når dere er ferdige med å knulle?

Hæ? Sitter den ikke fast på mannen? Dette forandrer alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig miljøbevisst, så jeg vrenger dem og bruker dem omigjen, for å lage mindre søppel.

Morsomt :fnise: Kondomen mister vel sin hensikt da vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...