Gå til innhold

Kjøpe kondomer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er kleint å selge også, jobbet på kiwi og det var like ekkelt hver gang fordi kunden bestandig var så flau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Totalt ufarlig å kjøpe kondomer.Slenger dem bare på disken saammen med melk og brød.

Husker en gang jeg og dama skulle ha oss,og var godt i gang da vi fant ut at det var tomt for kondomer(jævlig dårlig planlegging).Dro bare på meg t skjorte og joggebukse og småløp til butikken.Sto i kassakøen lettkledd og bustete på håret.Slengte ei kondompakka på disken,kassadama smilte til meg og sa at vi måtte kose oss.Var ikke mye flaut det.

Sa kassadama det? Det var utrolig uproffesjonelt, herregud.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis oppdages det i kollektivet når det kjem i pakker som er diskré? Felles åpning av post? :klo:

Hahahah :fnise: "Nå må alle komme til kjøkkenet, tid for og åpne posten!" :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 år senere...
AnonymBruker

Kom akkurat hjem fra apoteket hvor jeg og dama kjøpte kondomer. Fant ikke kondomer, og måtte spørre om hjelp. Hu på apoteket lurte på hvilken type vi likte. Var overhodet ikke noe flaut 

Anonymkode: d6358...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dama er ganske lite flau av seg og brukte å kjøpe kondomer i en periode vi brukte det. Men måtte smile litt da hun kom hjem med en pakke kondomer og en klase med bananer som hun hadde kjøpt på nærbutikken.

Anonymkode: 3c541...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har jobbet på butikk lenge og å selge kondomer betydde like mye for meg som å selge boller og melk. Jeg lover deg de fleste som sitter i kassa er lang mer opptatt av når deres skifte er ferdig enn hva du kjøper. 

Anonymkode: 897ad...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...