Gå til innhold

Kjøpe kondomer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke skjønne hva som er flaut med å kjøpe kondomer.Er da ingen andre som har noe med hva du legger i handdlekurven din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er da ikke kleint å kjøpe kondomer vell? Prøv å kjøp en gang, så er det iallefall ikke kleint neste gangen. Evt bestiller du på nettet, er jo ingen som åpner pakken som er til deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på en ting: Hvordan bør kondomer best oppbevares hvis det kan ta en tid før de blir brukt opp? :sjenert: Greit å ha de liggende i nattbordskuffen, eller skal de f.eks. ligge i kjøleskap?

Kjæresten min bor langt unna og vi ser hverandre ikke så ofte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg lurte på en ting: Hvordan bør kondomer best oppbevares hvis det kan ta en tid før de blir brukt opp? :sjenert: Greit å ha de liggende i nattbordskuffen, eller skal de f.eks. ligge i kjøleskap?

Kjæresten min bor langt unna og vi ser hverandre ikke så ofte...

"Oppbevares tørt og kjølig. Unngå direkte sollys."

Du kan ha dem i nattbordet ditt, hvis du pleier å ha det relativt kjølig. Kjøleskap blir for kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar kondomer ut av kjøleskapet og får typen din til å ta de på seg, tror jeg at jeg kan garantere at det ikke blir noe morro på en stund ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hva er det som er s¨å flaut med å kjøpe kondomer?

Er helt naturlig å ha sex og også bruke kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Hvis du syns det er flaut ville jeg satset på nettet eventuelt apoteket fremfor daglivarebutikken.

Jeg kan godt skjønne at noen syns det er flaut. jeg syns det er flaut å kjøpe dopapir også jeg, så der har du meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var flaut før man gjorde det synes jeg. Når man har handlet det endel ganger så er det ikke veldig flaut.

Synes egentlig at vi gutta bør handle kondomene selv, problemet er det at "one size fits all" funker ikke. Kondomet gjør sexen dårligere, men feil størrelse på kondomet ødelegger mer enn det trenger å gjøre.

Endret av Inx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sommerjobb på Rimi, og den eneste gangen jeg tenkte over at folk kjøpte kondomer var når jeg tydelig merket at de var utilpass. Sirklet rundt der kondomene hang mange ganger, kikket rundt om noen så. Eller så var det de som la f.eks. ukeblad/aviser over pakken med kondomer for å skjule dem, og da fikk man mer en type "Oj, her var det en pakke med kondomer ja" tanke enn om de bare hadde lagt det normalt på båndet :fnise: Nå har vel de aller fleste butikker automat, og hva er vel flaut med å legge et kort på båndet i butikken? Jeg ser egentlig ikke hva som er så flaut med å kjøpe kondomer uansett, men et kort er da virkelig ikke skummelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt ufarlig å kjøpe kondomer.Slenger dem bare på disken saammen med melk og brød.

Husker en gang jeg og dama skulle ha oss,og var godt i gang da vi fant ut at det var tomt for kondomer(jævlig dårlig planlegging).Dro bare på meg t skjorte og joggebukse og småløp til butikken.Sto i kassakøen lettkledd og bustete på håret.Slengte ei kondompakka på disken,kassadama smilte til meg og sa at vi måtte kose oss.Var ikke mye flaut det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Totalt ufarlig å kjøpe kondomer.Slenger dem bare på disken saammen med melk og brød.

Husker en gang jeg og dama skulle ha oss,og var godt i gang da vi fant ut at det var tomt for kondomer(jævlig dårlig planlegging).Dro bare på meg t skjorte og joggebukse og småløp til butikken.Sto i kassakøen lettkledd og bustete på håret.Slengte ei kondompakka på disken,kassadama smilte til meg og sa at vi måtte kose oss.Var ikke mye flaut det.

Wow! Der der er bra gjort. Skulle fantes flere som deg :duskedame:

Endret av ssecret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Levitate

Om man absolutt syns det er så flaut, så er det jo toppers at gratiskondomer.no finnes. ;) Jeg har bestilt til venninnen min der som hadde sex uten prevensjon, og fikk hjem 20 gratis kondomer i en helt normal pakke. Sto ikke noe på den om at det var kondomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kåt av å kjøpe kondomer jeg

Jeg også! Jeg tenker at alle ser at jeg skal hjem og ha sex, og det tenner meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...