Momseguri Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #61 Del Skrevet 15. februar 2012 Oi, der fikk jeg den Men da kan jeg betrygge deg frøken strøken og fortelle at jeg har vært på spinning og svettet ræven av meg i dag, og jeg har vært på yoga og stått i full planke (pleier å stå på knærne) Nå er jeg rett og slett utslitt, og jeg skal opp før 7 for å gå på yoga i morgen (!!) så nå må jeg finne sengen. Men jeg syns det er fint med ett spark bak altså, det er jo tydelig at jeg trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #62 Del Skrevet 15. februar 2012 så deilig med kort hår. Og så bra at du er fornøyd. Klipte meg veldig kort en gang og jeg kommer aldri til å gjøre det igjen!! Kler meg absolutt IKKE. Så jeg misunner deg :gjeiper: Du har vært veldig flink med trening ser jeg:) Til tross for eksamener Tror ikke jeg hadde klart det hvis mine eksamener hadde nærmet seg. Har det ikke før juni, men da er det 3 stk i løpet av en uke. Gruer meg!! Æh, nærmer eksamene seg?? *går tilbake i ignoreringsmodus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 16. februar 2012 #63 Del Skrevet 16. februar 2012 Så hyggelig du er frøkenstrøken. Nå fikk jo vi andre veldig lyst til å fortsette å oppmuntre når du kaller oss idioter. Stå på momseguri! Håper du kom deg på yoga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 16. februar 2012 #64 Del Skrevet 16. februar 2012 For all del frøkenstrøken, du kan gjerne mene hva du vil om mine former for oppmuntring - er du uenig så kan du heller fokusere på å gi trådens "eier" en god kritikk i stedet for å kalle oss andre som oppmuntrer og kanskje bare har lest siste innlegg for noen idioter. Momseguri: Flinkis! Jeg klarte ikke å komme meg opp til pilates timen i går som går 7.45 Men neste uke skal jeg klare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #65 Del Skrevet 17. februar 2012 Hei folkens! Først vil jeg si at jeg skjønner Frøkenstrøkens kritikk av meg, jeg er jo rimelig irritert på meg selv også. Men jeg er kjempeglad for alle dere som kommenterer her inne, oppmuntringen fra dere er faktisk viktig for meg Jeg har faktisk tenkt mye på det frøkenstrøken tar opp om meg denne uken (før kommentaren) og jeg føler at jeg ihvertfall nærmer meg rett vei nå. Dette med mat er det vanskeligste, men jeg er blitt mer bevisst enn før. Jeg skal prøve å trene minst 4 ganger i uken. Men jeg kommer nok til å fokusere på gruppetimer. Jeg føler liksom ikke at jeg får så mye ut av å gå alene på senteret og surre rundt blant apparatene Jeg har hatt veiledningstime på treningssenteret for ca. 2 år siden, og følte ikke at jeg fikk nok ut av det til å betale for det en gang til. Men hvis noen av dere har noen gode tips til treningsrutiner er det bare å dele Utrolig nok kom jeg meg på yoga i går, og det var faktisk ganske digg! MEN jeg måtte løpe etter i bybanen, i oppover bakke og med tung bag i regn, så neste gang stiller jeg klokken ett kvarter tidligere. Akkurat det var en alt for brå start på dagen I dag skal jeg på spinning Jeg tenkte jeg skal prøve å få inn to spinningstimer i uken fremover. Håper bare det er (minst) like god trening som det kjennes ut som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #66 Del Skrevet 17. februar 2012 Herregud, spinning er sliiiitsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #67 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Det ble yoga i dag morges! Føler meg ganske flink egentlig. Hvis noen hadde sagt til meg for ett år, nei forresten en måned, siden at jeg skulle stå opp før 7 om morningen for å gå på trening hadde jeg ikke trodd på dem ett sekund Siden jeg vet at jeg er opptatt på onsdag har jeg booket spinning i morgen også *føler seg lur* (jeg er egentlig ikke så flink til å tenke fremover nemlig ) Ellers begynner eksamensstresset å bryte seg ut av ignoreringsboksen min. Det er faktisk under en uke igjen til den første edit: KG klikket og postet bare halve innlegget Endret 20. februar 2012 av Momseguri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #68 Del Skrevet 22. februar 2012 Har Frøkenstrøken skremt dere vekk fra boken min eller? Jeg har kjent meg trøtt og sliten i det siste, men dro meg på spinning i går som planlagt. Men jeg har dødsangst for å bli syk nå, så jeg lurer litt på om jeg skal droppe yoga i morgen og heller slappe skikkelig av en stund. Hvis jeg blir syk nå går rett og slett hele semsteret i vasken, og det har jeg ikke råd til! Jeg har til og med kjøpt meg en urtemikstur til 200 kr. i dag, bare fordi den kan hjelpe mot forkjølelsessymptomer Får håpe jeg får en placeboeffekt i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 22. februar 2012 #69 Del Skrevet 22. februar 2012 Krysser fingrene for deg, ikke bli syk Er ikke skremt nei fysj, må bli flinkere til å oppmuntre deg! Smekk på labben! Du er superflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #70 Del Skrevet 24. februar 2012 Vekt: 85,6 kg. Syns det er fint at det går nedover i det minste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 24. februar 2012 #71 Del Skrevet 24. februar 2012 Flinking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #72 Del Skrevet 27. februar 2012 I dag har jeg: Tatt eksamen Trent Kjøpt bursdagsgave til mamma Vasket klær Og klokken er ikke 5 en gang! Er skikkelig fornøyd med meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 28. februar 2012 #73 Del Skrevet 28. februar 2012 Kjempebra gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #74 Del Skrevet 2. mars 2012 Vekt: 85, 9 kg. Så litt opp igjen. Det er kanskje teit, men så små endringer bryr jeg meg egentlig ikke om Vekten min går lett opp/ned 1 kg i løpet av ett par dager, så før endringene er over 1 kg teller det liksom ikke. Jeg er egentlig fornøyd med at jeg er "innenfor" vanlige vektsvinginger, for jeg spiste ikke sunt i helgen. "Synes synd på meg selv som må lese til eksamen" = chips, dip og cola Men jeg har vært flink å trene i uken, løping på mandag, yoga og spinning på onsdag, pilates på torsdag og i dag tror jeg det blir spinning igjen. Jeg tror faktisk spinningen begynner å hjelpe på kondisen allerede! På mandag jogget jeg i 10 min. sammenhengende med 8 i fart på møllen, og det er ny rekord Men enda bedre, og viktigere, jeg kan løpe etter bybanen uten å holde på å dø Og ikke bare det, men i går oppdaget jeg ved en tilfeldighet at jeg kan ta på tærene mine uten å bøye knærne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. mars 2012 #75 Del Skrevet 2. mars 2012 Teit? Jeg syns det er bra at du ikke bryr deg om så små endringer, jeg får litt fnatt av og til når folk griner av at de har gått opp 500 gram Tommel opp for at man merker treningen i hverdagen, det er så herlig! Selv merker jeg at tunge handleposer ikke er så tunge lengre Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #76 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg er så utrolig skuffet over meg selv nå! jeg ble nødt til å innse nederlaget og droppe en eksamen Jeg har lyst å si at tiden bare ikke strakk til, men hvis jeg hadde vært superselvdisiplinert og klart å holde meg til leseplanen så hadde det nok gått. Men det er jeg altså ikke. ÆSJ! Jeg ble nødt til å velge mellom to fag, og jeg valgte ett fag jeg tar opp igjen fra første året fordi det trekker så mye ned på snittet mitt. Men det betyr jo at det ikke teller for lånekassen, så jeg får bare registrert 5 studiepoeng dette semesteret Ellers så har vi visst fått ett magevirus av noe slag her i heimen. Både jeg og Mr.T har følt oss slappe og trøtte den siste uken, og jeg har hatt ganske funky mage, men jeg tenkte ikke noe videre over det. Irriterende å sovne på lesesalen og ikke ha ork til å gjøre noen ting, men jaja liksom. Helt til Mr.T våknet klokken 3 om morgenen og kastet opp 4 ganger Hverken han eller jeg har kastet opp siden (heldigvis! (og bank i bordet)), men vi sov hele neste dag begge to og jeg har følt meg ganske kjip (svimmel og rar) siden. Men i dag virker det som om magen er litt mer fornøyd, og jeg satser veldig på at det betyr at hva-det-nå-er er over :happy: Jeg var på spinning på tirsdag, men jeg tror jeg kuler an med trening på ett par dager nå ihvertfall. Og nå må jeg tilbake til lesesalen, for hvis jeg ikke får A på denne eksamen så...ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 8. mars 2012 #77 Del Skrevet 8. mars 2012 Uff jeg føler med deg! Noen ganger så går det bare ikke, selv om man vil aldri så mye! Jeg håper du blir frisk som en fisk snart! Masse god bedring, og ja lurt å vente med treningen et par dager! God lese økt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #78 Del Skrevet 12. mars 2012 Takk Jeg har eksamen på fredag, så denne uken blir fokuset lesing, lesing, lesing (og ikke tumblr og kg, selv om hjernen min innbiller seg det ). Men jeg begynner å kjenne at jeg "trenger" å trene, jeg har jo knapt bevegd meg siden tirsdag! Jeg har lastet ned en del trenings-apper på mobilen, typ 10 minute arms, yoga og sånn, og de er faktisk ganske ok, så jeg prøver å gjøre det en gang hver dag. Også har jeg veldig lyst å prøve en EP time på senteret denne uken, men så langt er alt fullbooket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 12. mars 2012 #79 Del Skrevet 12. mars 2012 Uff jeg har og eksamen på fredag, heldigvis er det bare muntlig så jeg får pugge litt på oppgaven min fra onsdag av, i dag og imorgen er det fremdeles skippertak som gjelder Ja! Jeg var sent ute i helgen og glemte helt å booke, så nå er alt av ep, råsterk og annet av styrketrening fullt! Men jeg vet det alltid er noen som trekker seg i siste liten, så håpet er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #80 Del Skrevet 16. mars 2012 Hvordan gikk det med eksamen Anuket? Jeg syns det er sykt digg å være ferdig ihvertfall, og nå har jeg faktisk fri! Mot alle odds ble jeg ferdig en time før tiden (pleier alltid å sitte å niskrive de siste minuttene) og da rakk jeg en spinningstime også Da har jeg trent to ganger denne uken, og det har vært både min beste og min verste treningstime noensinne. For å begynne med den verste; yoga på tirsdag. Jeg vet ikke hva andre mener, men for meg er yoga en time som handler om meg, hvor jeg vil være i fred på matten min og oppleve den deilige flyten som yoga bør være. Yogatimene er ikke en time jeg har lyst å bruke på å bli kjeftet på av instruktøren, løfte andre mennesker og ikke minst; at andre skal løfte meg! Åh, som jeg hater parøvelser i yoga! Det har kanskje noe med saken å gjøre at jeg er en halv meter høyere og 20 kg. tyngre enn alle andre på den timen, og bare tanken på at en jente på 45 kg skal løfte meg er latterlig, men ærlig talt det er faktisk ikke noe jeg har lyst å bli minnet på. Ikke hjelper det på den sosiale angsten min heller (som jeg trodde var borte helt til jeg nesten fikk panikkanfall under timen!). Æsj, jeg var i dårlig humør i en hel dag etter den timen Men så var spinningen i dag den kjempegøy Hvis ikke jeg har nevnt det før, så jeg er altså ganske stor dr. Who og David Tennant fan (nerd alert, jeg vet). Jeg har jo lest til eksamen hele uken, og denne videoen har vært min pause-oppmuntring, som jeg har sett på typ 7000 ganger *elsk* http://www.youtube.com/watch?v=3s4Czla6tXc Og gjett hvilken sang som kom på spillelisten på spinningstimen?? 500 Miles!! Ahhhh! Party on the bike Og ja, jeg velger å tolke dette som ett tegn fra universet på at Momseguri + David Tennant = sant Ellers skal jeg prøve å komme â jour i alle dagbøkene her inne, Mr. T skal på lan i morgen, og jeg har jo fri uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå