Gjest Anonym Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Ja, spørsmålet er vel allerede stilt i tittelfeltet. Er det folkeregistrert adresse jeg får ved å søke i telefonkatalogen?
chikako Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Nope, telefonkatalogen blir ikke oppdatert løpende, så det kan henge igjen feil adresse i årevis. Min adresse i telefonkatalogen er hos faren min, enda jeg aldri har bodd hos ham. Det henger antageligvis sammen med at det var han som i sin tid opprettet abonnementet mitt. Jeg har ikke fasttelefon. Endret 28. oktober 2011 av chikako
Gjest anonym Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Ok, takk for svar. Hvor kan jeg søke opp folkeregistrert adresse enklest?
Gjest Heloise Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 I folkeregisteret om du har tilgang. Det er det ikke alle som har 2
juliane Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Ifølge telefonkatalogen bor jeg fremdeles hjemme hos mamma og pappa, selv om jeg byttet folkeregistrert adresse derfra for halvannet år siden - og byttet på nytt igjen i sommer.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Adressen din i telefonkatalogen følger normalt den adressen du har registrert telefonabonementet ditt på. Av hensyn til personvenet er det begrensninger på hvem som får tilgang til folkeregisteropplysninger.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 Ok, takk for svar. Hvor kan jeg søke opp folkeregistrert adresse enklest? Din egen? Da logger du deg inn på Skatteetaten-folkeregisteret via Altinn. Samme måten som når du leverer selvangivelsen på nett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå