AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Er det noen som vet hva som har skjedd med bloggeren Anette Haga/nettenesta?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg tipper noe med samboeren hennes.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Hva mener du? I forhold til hva da?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Hun står som "Singel" på Facebook. Har tidligere stått som "In a Relationship".
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Hun står som "Singel" på Facebook. Har tidligere stått som "In a Relationship". Nei, da har hun vel blitt singel da!? 7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 Hun står som "Singel" på Facebook. Har tidligere stått som "In a Relationship". Stemmer, trist men sant.
muffin26 Skrevet 27. oktober 2011 #8 Skrevet 27. oktober 2011 Hva så om hun har blitt singel? Ingen grunn å avslutte en blogg fordi man blir singel. Skjønner meg ikke på jenter som graver seg ned etter at det blir slutt med kjæreste/samboer.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #9 Skrevet 27. oktober 2011 Hva så om hun har blitt singel? Ingen grunn å avslutte en blogg fordi man blir singel. Skjønner meg ikke på jenter som graver seg ned etter at det blir slutt med kjæreste/samboer. Hun har vel ikke avsluttet bloggen sin? Den er der fortsatt, og står ikke noe om det. Den er jo i tillegg jobben hennes..
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #10 Skrevet 27. oktober 2011 IDIOTI HVOR MYE DISSE BLOGGERNE PÅVIRKER STAKKARS LESERNE. Hun får sponset nye vipper som koster vel over 1000 kr pr gang, for å påvirke leserne enda mer skriver hun 40 innlegg om vippene sine. Så løper de og bruker sine siste kroner på å få sånne vipper som faller av etter en uke. For ikke å snakke om håret osv. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #11 Skrevet 27. oktober 2011 IDIOTI HVOR MYE DISSE BLOGGERNE PÅVIRKER STAKKARS LESERNE. Hun får sponset nye vipper som koster vel over 1000 kr pr gang, for å påvirke leserne enda mer skriver hun 40 innlegg om vippene sine. Så løper de og bruker sine siste kroner på å få sånne vipper som faller av etter en uke. For ikke å snakke om håret osv. Jaujau, det er vel noen som blir påvirket. Jeg har verken løsvipper eller løshår eller noe anna selv om jeg leser slike blogger Ikke har jeg lyst på heller. Men hva hadde det her med temaet å gjøre egentlig? Det finnes andre poster som handler om det der.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #12 Skrevet 28. oktober 2011 Hun står som "Singel" på Facebook. Har tidligere stått som "In a Relationship". Wow. Verdensnyhet. Ett forhold røyk. 4
Gjest Katten. Skrevet 28. oktober 2011 #13 Skrevet 28. oktober 2011 Hva har skjedd med hvem, og hvorfor skal man bry seg? 8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #14 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg skjønte virkelig INGENTING av denne tråden her.. 1
challenger Skrevet 28. oktober 2011 #15 Skrevet 28. oktober 2011 Ser ut som om det er slutt med kjæresten rett og slett!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #16 Skrevet 28. oktober 2011 Det er vel slutt mellom henne og Roger. Slemt å si, men jeg så det komme.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #17 Skrevet 28. oktober 2011 Det er vel slutt mellom henne og Roger. Slemt å si, men jeg så det komme. Hvorfor? Pga aldersforskjellen? Jeg la merke til at hun så og si aldri blogger om ham. Får inntrykk av at han ikke ønsker å være en del av bloggingen til Anette, og siden det er en så stor del av livet hennes så var det vel ikke så overraskende, nei...
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #18 Skrevet 28. oktober 2011 Det er vel slutt mellom henne og Roger. Slemt å si, men jeg så det komme. Synes det var overraskende jeg egentlig. De virket jo så lykkelig sammen:p Altså det skal godt gjøres at han finner ei som er så pen som henne igjen altså, hun er jo råpen! Synes hun er mye penere enn han, + at han er jo faktisk 9år eldre enn henne..
Status Quo Skrevet 28. oktober 2011 #19 Skrevet 28. oktober 2011 Synes det var overraskende jeg egentlig. De virket jo så lykkelig sammen:p Altså det skal godt gjøres at han finner ei som er så pen som henne igjen altså, hun er jo råpen! Synes hun er mye penere enn han, + at han er jo faktisk 9år eldre enn henne.. Så flaks at det bare ikke er utseendet som betyr noe, da 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #20 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg så definitivt ikke "det komme". Synes det har virket som at de har vært veldig lykkelige sammen. Har lagt merke ti at hun har blogget mindre om han i det siste ja, men trodde det var pga. at han er mye borte i sin nye jobb. Kan det ha noe med bruddet å gjøre også kanskje? Ikke vet jeg.. Føler iallefall med henne, hun har det nok ikke godt nå. Fantastisk flott jente er hun, fra innsiden og ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå