Gå til innhold

Hva synes dere om denne kroppen ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pent fra livet og opp. Søtt ansikt, fin byste, smalt liv.

Men derifra og ned, spesielt hoftene, er det helt feilproposjonert. Rett og slett ikke pent i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her kan dere se bilder av henne i litt forskjellige klær, blant annet uten bukse.
Skrevet

Jøss. Det så snodig ut! Hvordan klarte hun å bli sånn? Hører at hun prøver å forklare, men skjønner ikke hva hun mener.

Også ble jeg opphengt i hvorfor hun laga en video der man ikke hører halvparten av hva hun sier fordi hun lager mat og vasker opp og sånn.

Skrevet

Fantastisk!

Det er unektelig en spesiell kropp hun har, men hun virker jo veldig komfortabel med den, og jeg antar hun har en enorm fanskare av menn som digger kroppen hennes. Personlig ville jeg ikke sett slik ut, men jeg synes det er flott at hun er stolt av kroppen sin. Her er det mange som har noe å lære!

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes ikke den var uattraktiv - men helt klart en av de mer spesielle rent proporsjonalt. En slags "girl next door" versjon av hun derre Nigella Lawson.

Selv om det i utgangspunktet er helt latterlig å ha sånne type mikroblogger så er det faktisk endel i en nisje på Tumblr som gjør det - noen med de typiske idealkroppene - og en haug som har type ekstreme former i en eller annen skala.

Og de har sykt mange folk(menn?) som følger dem og digger det.

Latterlig konsept egentlig, men kult at folk har forskjellig smak da - og det fjerner jo endel av den greia med at kun idealet skal fremstilles i medier ;)

Det motsatte av KG, egentlig.

• Liker 1
Skrevet

Må jo være dette som kalles timeglassfigur... Men hun må bruke korsett for å bli så smal i livet.

• Liker 1
Skrevet

Det der så bare skikkelig merkelig ut...

Skrevet

Må jo være dette som kalles timeglassfigur... Men hun må bruke korsett for å bli så smal i livet.

Det der er 100% pære.

• Liker 5
Skrevet

Oi wow!! Det der er sinnsykt, men I would totally tap that! Hun ser ut som et moderne kunstverk! :sengekos:

Og ja, jeg er bifil. :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner GODT at det er mange menn som tenner på det der.

Big booty hoe :D

Kjenner mange menn som er lidenskapelig opptatt av rumper/hofter/bryster som er stoooore.

Gjest happy_me
Skrevet

Synes det er bra at hun er fornøyd med sin egen kropp ihvertfall :) Min mening om kroppen hennes er egentlig uviktig :)

• Liker 2
Skrevet

Det var litt ekstremt. Jeg har mye hofter og rumpe selv og digger det, men dette her så bare rart ut. Alt med måte...

Skrevet

Nydlig jente, liker formen. Kanskje pitte litt for mye rumpe. Hadde blitt rart med meg og hu med den tynne kroppen jeg har da men mulig hun er veldig lav so da hadde det vært greiere.

Skrevet

Ser ut som om hoftene er skrudd på overkroppen, og ikke skulpturert etter samme modell som sistnevnte.

Skrevet

Too much! Bildene var bedre, men jeg får hele tiden følelsen av at det er noe rart med perspektivet, selv om det ikke er det. Ekstremt pæreformet kropp.

Skrevet

jeg synes hele ho var nydelig, deilig og kjempesexy!!!

jeg kunne drept for å se sånn ut selv og hadde vært veldig fornøyd med henne som kjæreste også! :lur:

er lesbisk

Skrevet

Girl, u plumpeh.....

• Liker 1
Skrevet

Lårene går jo ut i spisser, jo! Weird.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...