AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #21 Skrevet 27. oktober 2011 Pent fra livet og opp. Søtt ansikt, fin byste, smalt liv. Men derifra og ned, spesielt hoftene, er det helt feilproposjonert. Rett og slett ikke pent i det hele tatt.
CCL Skrevet 27. oktober 2011 #22 Skrevet 27. oktober 2011 Her kan dere se bilder av henne i litt forskjellige klær, blant annet uten bukse.
Rainbow Skrevet 27. oktober 2011 #23 Skrevet 27. oktober 2011 Jøss. Det så snodig ut! Hvordan klarte hun å bli sånn? Hører at hun prøver å forklare, men skjønner ikke hva hun mener. Også ble jeg opphengt i hvorfor hun laga en video der man ikke hører halvparten av hva hun sier fordi hun lager mat og vasker opp og sånn.
Euphoria Skrevet 28. oktober 2011 #24 Skrevet 28. oktober 2011 Fantastisk! Det er unektelig en spesiell kropp hun har, men hun virker jo veldig komfortabel med den, og jeg antar hun har en enorm fanskare av menn som digger kroppen hennes. Personlig ville jeg ikke sett slik ut, men jeg synes det er flott at hun er stolt av kroppen sin. Her er det mange som har noe å lære! 6
Gjest norah Skrevet 28. oktober 2011 #25 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg synes ikke den var uattraktiv - men helt klart en av de mer spesielle rent proporsjonalt. En slags "girl next door" versjon av hun derre Nigella Lawson. Selv om det i utgangspunktet er helt latterlig å ha sånne type mikroblogger så er det faktisk endel i en nisje på Tumblr som gjør det - noen med de typiske idealkroppene - og en haug som har type ekstreme former i en eller annen skala. Og de har sykt mange folk(menn?) som følger dem og digger det. Latterlig konsept egentlig, men kult at folk har forskjellig smak da - og det fjerner jo endel av den greia med at kun idealet skal fremstilles i medier Det motsatte av KG, egentlig. 1
smilo Skrevet 28. oktober 2011 #26 Skrevet 28. oktober 2011 Må jo være dette som kalles timeglassfigur... Men hun må bruke korsett for å bli så smal i livet. 1
kristal Skrevet 28. oktober 2011 #27 Skrevet 28. oktober 2011 Det der så bare skikkelig merkelig ut...
Gjest Nica. Skrevet 28. oktober 2011 #28 Skrevet 28. oktober 2011 Må jo være dette som kalles timeglassfigur... Men hun må bruke korsett for å bli så smal i livet. Det der er 100% pære. 5
MarilynM Skrevet 3. november 2011 #29 Skrevet 3. november 2011 Oi wow!! Det der er sinnsykt, men I would totally tap that! Hun ser ut som et moderne kunstverk! Og ja, jeg er bifil. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #31 Skrevet 3. november 2011 Jeg skjønner GODT at det er mange menn som tenner på det der. Big booty hoe :D Kjenner mange menn som er lidenskapelig opptatt av rumper/hofter/bryster som er stoooore.
Gjest happy_me Skrevet 3. november 2011 #32 Skrevet 3. november 2011 Synes det er bra at hun er fornøyd med sin egen kropp ihvertfall Min mening om kroppen hennes er egentlig uviktig 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #33 Skrevet 3. november 2011 Det var litt ekstremt. Jeg har mye hofter og rumpe selv og digger det, men dette her så bare rart ut. Alt med måte...
Andrelinoge Skrevet 3. november 2011 #34 Skrevet 3. november 2011 Nydlig jente, liker formen. Kanskje pitte litt for mye rumpe. Hadde blitt rart med meg og hu med den tynne kroppen jeg har da men mulig hun er veldig lav so da hadde det vært greiere.
MagicaFraFyll Skrevet 4. november 2011 #35 Skrevet 4. november 2011 Ser ut som om hoftene er skrudd på overkroppen, og ikke skulpturert etter samme modell som sistnevnte.
Lutetium 71 Skrevet 4. november 2011 #36 Skrevet 4. november 2011 Too much! Bildene var bedre, men jeg får hele tiden følelsen av at det er noe rart med perspektivet, selv om det ikke er det. Ekstremt pæreformet kropp.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #37 Skrevet 4. november 2011 jeg synes hele ho var nydelig, deilig og kjempesexy!!! jeg kunne drept for å se sånn ut selv og hadde vært veldig fornøyd med henne som kjæreste også! er lesbisk
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #39 Skrevet 4. november 2011 Lårene går jo ut i spisser, jo! Weird. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå