AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg er feit og stygg. Jeg hater kroppen min. Lårene er så feite og stygge, men uansett hvor mye jeg trener så blir jeg ikke tynnere. Jeg har alltid hatt mage og det irriterer meg. Får den aldri bort. Vil ha flat mage som sånn alle de andre...
Gjest Nuppdupp Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 naboen din er enda feitere og styggere. jeg ser han klør seg i rompa hele tiden også. kanskje han har mark 6
Gjest BettyBoop28 Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg er feit og stygg. Jeg hater kroppen min. Lårene er så feite og stygge, men uansett hvor mye jeg trener så blir jeg ikke tynnere. Jeg har alltid hatt mage og det irriterer meg. Får den aldri bort. Vil ha flat mage som sånn alle de andre... Du må ikke si sånt til deg selv. Om du er misfornøyd med vekta og vil bli slankere så er det ingen motivasjon når du er så utålmodig og skal miste magen nå med en gang, du må være tålmodig og tenke at det tar tid. Men hva spiser du? Hvordan er kostholdet? snakk med fastlegen om hvordan lege om kostholdet ditt, og begynn å gå på type treninger du syns er gøy slik at trening ikke blir pes og et slit.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg er tålmodig, men uansett hvor lang tid det tar så skjer det ingen endringer. Bestemmer jeg meg for å begynne med en trening så holder jeg på noen dager, og etter det så slutter jeg med det. Blir jo lei av å trene. Å trene er ikke så gøy og all trening er et pes.... jeg er veldig lat. Kostholdet mitt er jo greit det, spiser jo frokost hver dag(brødskive), middag, og kvelds. Er jo litt fisk, noe grønnsaker, kjøtt, pølse og sånt. Spiser ikke så mye usunt som godteri, potetgull, fastfood, osv. Okeyda, kan kanskje spise litt usunn mat... men det er jo så godt så det er vanskelig å slutte å spise det. Har angst for å oppsøke lege og det å i det hele tatt snakke med legen. Er ikke en person som klarer å snakke om problemer face 2 face.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 hei =) du er vakker som du er, det er ikke sunt å være tynn, og former er bra. jeg selv er akuratt på scalaen på bmi en, jeg var selv litt lubben hmm 68 kg 161 høy og 17 år. det er lenge siden nå. jeg begynnte å svømme 2 dager i uka så opp i 3 dager og helt opp i annenhver dag. når svømmer trener man alle musklene i kroppen, og man forbrenner ekstra fett veldig bra =) å bare være i bassenget å plaske så forbrenner man fett det er ein deilig følelse, og det sliter ingenting på kropp og ledd siden man er i vann. mitt råd begynn å svømm og ikke spis mat etter kl 20.00 og stå opp til samme tid hver dag (også i helgene) og ikke spis deg met, man kan lage et nytt måltid om 2 timer bare aldri spis deg mett så forbrenner magen maten + litt til mellom hvert måltid. vær streng med å ikke spise søt og heller unn deg noe søtt innen 2 timer etter du har svømt, da blir det brent vekk og ikke lagt på hoftene. svømt i 3 år og jeg strytter i badedrakten :D lykke til =)
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 del måltidene opp i 5 små heller en 3 store
Gjest BettyBoop28 Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg er tålmodig, men uansett hvor lang tid det tar så skjer det ingen endringer. Bestemmer jeg meg for å begynne med en trening så holder jeg på noen dager, og etter det så slutter jeg med det. Blir jo lei av å trene. Å trene er ikke så gøy og all trening er et pes.... jeg er veldig lat. Kostholdet mitt er jo greit det, spiser jo frokost hver dag(brødskive), middag, og kvelds. Er jo litt fisk, noe grønnsaker, kjøtt, pølse og sånt. Spiser ikke så mye usunt som godteri, potetgull, fastfood, osv. Okeyda, kan kanskje spise litt usunn mat... men det er jo så godt så det er vanskelig å slutte å spise det. Har angst for å oppsøke lege og det å i det hele tatt snakke med legen. Er ikke en person som klarer å snakke om problemer face 2 face. Men det er jo ikke noe å være redd for. Legen har jo taushetsplikt.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 hei =) du er vakker som du er, det er ikke sunt å være tynn, og former er bra. jeg selv er akuratt på scalaen på bmi en, jeg var selv litt lubben hmm 68 kg 161 høy og 17 år. det er lenge siden nå. jeg begynnte å svømme 2 dager i uka så opp i 3 dager og helt opp i annenhver dag. når svømmer trener man alle musklene i kroppen, og man forbrenner ekstra fett veldig bra =) å bare være i bassenget å plaske så forbrenner man fett det er ein deilig følelse, og det sliter ingenting på kropp og ledd siden man er i vann. mitt råd begynn å svømm og ikke spis mat etter kl 20.00 og stå opp til samme tid hver dag (også i helgene) og ikke spis deg met, man kan lage et nytt måltid om 2 timer bare aldri spis deg mett så forbrenner magen maten + litt til mellom hvert måltid. vær streng med å ikke spise søt og heller unn deg noe søtt innen 2 timer etter du har svømt, da blir det brent vekk og ikke lagt på hoftene. svømt i 3 år og jeg strytter i badedrakten :D lykke til =) mens jeg kan svømme 1 time, spise normalt og ikke gå noe ned i vekt. da kan du ikke veie 68?
Gjest Ethereal Skrevet 29. oktober 2011 #9 Skrevet 29. oktober 2011 Er dette en trolletråd eller? Du ser vel selv hvorfor du er overvektig?
Ruto Skrevet 29. oktober 2011 #10 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg er tålmodig, men uansett hvor lang tid det tar så skjer det ingen endringer. Bestemmer jeg meg for å begynne med en trening så holder jeg på noen dager, og etter det så slutter jeg med det. Blir jo lei av å trene. Å trene er ikke så gøy og all trening er et pes.... jeg er veldig lat. Hold an der. Trening kan faktisk være gøy! Det er ikke bare "løpe på mølla og løfte noen vekter" som er trening. Svømming, squash, fjellkatring, dansing er også nyttig. Har du testet det ut? Meld deg på litt av hvert da vel. Tenk på hvordan du vil se ut og skap deg et realistisk mål i første omgang. Lag noen planer for hvordan middag du skal ha fremover og hva slags trening og hvor ofte du vil trene. Få med deg en venninne som også vil gå ned i vekt og skryt til hverandre og støtt hverandre når dere får til noe. Alt som kreves er litt viljestyrke.
Gjest Anette Skrevet 16. november 2011 #11 Skrevet 16. november 2011 Hvis du absolutt ikke gidder å trene, så har jeg følgende råd til deg; Start med å endre kostholdet ditt først! Trapp gradvis ned. Ikke kutt HELT ned på det usunne du spiser. ( da kommer du til å falle tilbake ganske kjapt) Det første du burde starte med er å endre frokosten din. Vær kreativ ! Søk på nettet, les matblogger og sett av tid til å forbrede innkjøpene og matlagingen. Hvis du spiser en sunn og næringsrik frokost og god "små mat" så er du på god vei. Ha alltid "små mat" tiljengelig, som fek gulrøtter, mandler, skyr, smothie osv.. Beklager dårlig skriving, men sitter på en iPhone som er knust, så ser svært lite av det jeg skriver ! Hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå