Gjest Bartenina Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 For 3-4 timer siden ble jeg trampet på av en hest. Ikke en søt liten ponni, men en stor, tung, overvektig merr! Hu tråkka meg på rista på høyrefoten, og det var jo selvsagt %&(%#¤-vondt der og da, og så roet det seg litt, og jeg gikk et godt stykke etterpå, var fortsatt vondt osv, men gikk greit å gå. Nå er det litt hovent, ei rød stripe etter hesteskoen, og litt blåflekk, men etter å ha sittet i sofaen en halvtime, så var det vondere å gå på foten igjen :-/ Tror dere at dette vil gå over, eller burde jeg ha sjekka det? Jeg ødela (bristet kanskje) et bein innenfor stortåa for noen år siden, som jeg ikke fikk røntget før et år etterpå, og det ville de ikke gjøre noe med, og det gjør fortsatt vondt når jeg går i noen minutter osv, så vil ikke risikere at det skjer igjen :-/
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Det kan ofte være vondere med skikkelig forstuelser enn et brudd. Om du klarte å gå på foten er vel benet mest sannsynlig ikke brukket. Men om det er skikkelig vondt så kan det jo være greit å sjekke opp i kanskje..
Gjest Armule Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg brakk et ribbein uten å være klar over det med en gang. Det gjorde vondt der og da, men merket ingenting iløpet av dagen. Når jeg våknet dagen etterpå kjentes det ut som om jeg var litt støl, men ikke noe verre enn det. Etter en uke derimot ble det ille, spesielt når jeg skulle reise meg fra senga om morgenen. Det er når det begynner å gro at det gjør jævlig vondt.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg tråkket falt med foten(droppfot fordi benet mitt 'sov') for snart 3 uker siden.Det smalt veldig og var ganske vondt oppå foten med en gang.Smertene ga seg ganske fort,men det er fortsatt vondt hvis jeg trykker på siden oppå foten.Kan det også være brudd?
Gjest Bartenina Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Oi, 3 uker siden, det er ganske lenge. Kanskje du burde ringe legevakta og forklare i allefall? Smertene mine er avtakende, men kjenner det fortsatt og det er fortsatt hovent, så jeg veit da søren hva jeg skal gjøre...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå