Gå til innhold

Lære katten triks

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det er herlig med katter som kan noen triks! De har jo så sterk vilje at hvis de ikke er komfortable med å gjøre slike ting, så gjør de dem heller ikke.

Og til den siste kategorien din hører tydeligvs pusina mi! :sukk: Jeg prøvde det "gi labb- greia" med å løfte forsiktig opp poten hennes før hun fikk godbit. Hun så på ned på labben sin da jeg gjorde det, og så på meg som om jeg var falt ned fra månen. Etter noen ganger dasket hun først irritert til hånda jeg ville holde poten hennes i, deretter dasket hun til hånda jeg holdt godbiten i, så den falt på gulvet, før hun tok den lynraskt og stakk.. Prosjektet er herved lagt ned! Tilgi meg pus! :pls::catmilk: Hva var det jeg tenkte med..? :kari:

:fnise:

Endret av Aurora M.
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og til den siste kategorien din hører tydeligvs pusina mi! :sukk: Jeg prøvde det "gi labb- greia" med å løfte forsiktig opp poten hennes før hun fikk godbit. Hun så på ned på labben sin da jeg gjorde det, og så på meg som om jeg var falt ned fra månen. Etter noen ganger dasket hun først irritert til hånda jeg ville holde poten hennes i, deretter dasket hun til hånda jeg holdt godbiten i, så den falt på gulvet, før hun tok den lynraskt og stakk.. Prosjektet er herved lagt ned! Tilgi meg pus! :pls::catmilk: Hva var det jeg tenkte med..? :kari:

:fnise:

Det gjorde min også i begynnelsen, men plutselig så skjønte han det. Nå sitter "gi labb" som støpt! Veldig moro :)

Neste er sitt og dekk.

Skrevet

Katta vår er for lat til å lære noe annet enn å sitte oppreist som en "bamse" for å få godbit. Har prøvd utallige forskjellige ting, det aller meste går hun lei etter to minutter. Men sånn er hun når hun leker også. *løpe febrilsk etter ball, fange ball, krølle seg sammen og myrde ball, miste ball, strekke seg halvveis etter den og kikker opp på matmor* "Døh, gidder du å dytte den bort eller?"

Hun var for lengst voksen da jeg adopterte henne, og vi aner igrunn ikke hvor gammel hun er, alt i fra 6 til 9 år er det eneste vetrinærene sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...