Gå til innhold

Morsom bursdagshilsen


Gjest PinkLeaf

Anbefalte innlegg

Gjest Lottiplott

Jeg er ikke av de mest kreative, men har lyst til å skrive en artig hilsen i bursdagskortet til lillesøsteren min som blir 17.

Hun er ganske jålete av seg, og elsker katter og foto.

Noen som har forslag til artige ting jeg kan skrive? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Drue

Sorry altså, men det blir helt feil at noen fremmede skal hjelpe deg med noe så personlig. Tenk litt på det, så kommer du nok på noe morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry altså, men det blir helt feil at noen fremmede skal hjelpe deg med noe så personlig. Tenk litt på det, så kommer du nok på noe morsomt :)

Hvorfor blir det helt feil? Det er ikke akkurat sånn at vi skal bestemme akkurat hva ts skal skrive. Folk vet kanskje om noen morsomme sitater, små dikt, ordtak, fortellinger, lykkeønskinger, e.l., som kan hjelpe ts. Jeg sliter ofte selv med å finne noe morsomt å skrive, og det er ikke alltid sånn at det hjelper å tenke på det. :)

TS: Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg, men jeg måtte bare svare Herr Drue her. ;) Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da en venninne av meg fylte atten lagde jeg et kort hvor det sto "You've just gone from whore to old whore. Congratulations!". Men man må kanskje ha en sånn type humor for å bruke det :gjeiper:

Jeg kan ikke hjelpe deg med å finne noe personlig, siden jeg ikke kjenner henne. Men etter et kjapt googlesøk fant jeg fram noen andre bursdagshilsner:

- Alder er noe som ikke har noe å si, med mindre du er en ost.

- Bursdager er naturens måte å få oss til å spise mer kake.

- Å bli eldre er ikke så ille når du tenker på alternativet.

Likte spesielt denne: Bursdager er bra for deg. Statistikk viser at de som har flest av dem lever lengst. :fnise:

Også en liten en til slutt som ikke er morsom, men som jeg syns er veldig fin (passer kanskje bedre til de som ikke liker å eldes): "Du har kanskje blitt et år eldre, men samtidig må du huske på at du aldri vil bli så ung som det du er i kveld."

Vet ikke om dette var noe særlig til hjelp eller det du lette etter, men kanskje det setter i gang fantasien? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Drue

Hvorfor blir det helt feil? Det er ikke akkurat sånn at vi skal bestemme akkurat hva ts skal skrive. Folk vet kanskje om noen morsomme sitater, små dikt, ordtak, fortellinger, lykkeønskinger, e.l., som kan hjelpe ts. Jeg sliter ofte selv med å finne noe morsomt å skrive, og det er ikke alltid sånn at det hjelper å tenke på det. :)

TS: Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg, men jeg måtte bare svare Herr Drue her. ;) Lykke til!

Hvorfor det blir helt feil? Nei, jeg kan selvfølgelig ikke svare for allmennheten, men for min egen del så hadde jeg syntes det var litt rart om min bror/søster hadde fått fremmede mennesker på et nettforum til å finne på teksten som sto på burdagskortet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Takk for svar!

Jeg tenkte mer (som Litia skrev) om noen hadde noen artige anekdoter, sitater eller slikt om for eksempel fotografi eller sånn generelt, den personlige delen klarer jeg mer enn godt nok selv ;)

Jeg vil ikke legge det ut her, men hun ble godt fornøyd likevel :) Det er alltid gøy å se at folk smiler stadig større mens de leser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...