applecider Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Har sluttet på Nuvaring for 2 mnd. siden, og har brukt hormonprevansjon i 10 år nå, med unntak av kanskje to måneder på nyåret. Bruker PFC ladycomp for å holde oversikt men den er ikke blitt kjent med syklusene mine enda. Nå har den lyst M og forventet mens i en uke uten at noe skjer. Dere som har sluttet på hormon.prev/Nuvaring - hvor lang tid tok det før dere var tilbake i deres egen normale syklus og mensen stabiliserte seg?
-Pus- Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Hadde stabil mens....brukte Nuvaring i 8 år.... Nå er det ca. 1,5år siden jeg sluttet...og fremdeles er syklusen helt "på bærtur"... ..og oppfølging av lege...
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Tja... Etter 3 måneder var den "normal" igjen (dvs slik den var før jeg begynte), men dessverre er min menssyklus ikke det som er normalt for normalen, så nå begynner jeg på den hersens ringen igjen fordi jeg ikke gidder å blø hver dag lenger. >.<
applecider Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2011 Takk for svar. Hmm..så kjedelig for dere begge at det ikke er blitt normalt igjen.. Jeg fikk mensen til slutt, med noen forferdelige smerter i hele mage-rygg regionen. Har aldri hatt sånne smerter at jeg våkner om natta av at jeg vrir meg i smerte..Gikk over etter et par timer heldigvis. Håper det går seg til for dere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå