Gå til innhold

Kathy Griffin - My Life On The D-List


Chiyo

Anbefalte innlegg

Jeg holder nå på med min første episode av denne serien, men jeg har fått sansen for Kathy Griffin. Jeg syns hun er utrolig morsom, så jeg lurte på om noen andre hadde sett denne serien. Jeg tenkte jeg kunne starte en tråd, men jeg har ikke inntykk av at hun er noe særlig berømt i Norge.

Har du sett den? Liker du den? Liker du Kathy Griffin i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Consensio

Ikke sett den, men syns dama kan være ganske kul så skal absolutt gi den en sjans :jepp:

Vet jo ikke om det er slik i serien, men har opplevd at hun kan være litt vel slitsom til tider (hele tiden være tøff og morsom, aldri "normal"), men ellers ei kul dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jo... hun kan være nådeløs, men hun spøker om ALLE. Alle kjendiser. Hvis man er kjendis bør man kanskje bli litt fornermet om hun ikke lage vitser om deg, fordi hvis hun ikke gjør det betyr det at du ikke er berømt nok.

Jeg elsker når hun snakker om Sarah Pailing eller Michelle Bachman.

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay virker ikke som denne tråden fikk så mye interesse (hehe), men jeg kan i alle fall skrive at jeg har nå sett første sesongen og jeg ELSKER DETTE PROGRAMMET!!!! Jeg liker egentlig ikke reality, men Kathy Griffin er bare helt utrolig morsom.

Altså, jeg anbefaler dette programmet ut i fra av at jeg har sett en sesong.

Poenget meg programmet er at Kathy Griffin som er en hysterisk morsom komiker, vil bli mer berømt i Hollywood. Så vi følger etter henne i livet som en D-List Celebrity, selv om de fleste vil si at hun er litt mer berømt enn det. Kathy sier hva som helst som popper inn i hodet hennes, og mange kjendiser hater henne. Hun er banlyst fra mange TV-kanaler og talkshows fordi hun banner og sier ting som man ikke kan si på Amerikansk TV, men det er fordi de er litt prippen der borte.

Jeg kommer i alle fall til å fortsette å følge med. Det jeg liker er at det er ekte reality, og vi får se Kathy uten sminke, når hun gråter osv. Hun ligger ikke skjul på noe.

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...