Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva kan man gjøre i kragerø? Jeg og ei venninde skal dit en helg nå i høst. Og lurer veldig på hva det er å finne på i denne fine byen utenom sommersessongen?

Vi skal bo på spa hotellet, men regner med vi får en del timer i løpet av helgen hvor vi ikke vil sitte på hotellet.

Alle tips mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe særlig man kan gjøre der. Kan vel hende det er et par gallerier åpne siden masse kunstnere i Kragerø, en dårlig kino osv.

Om dere ikke har vært på Jomfruland kan dere jo reise dit og. Da må dere dra med ferga dit. Det er ikke så bra tilkoblinger med reisetider, evt ta taxibåt men vet ikke om de kjører så sent på året.

Avisen til kragerø er www.kv.no. Av og til pleier det å være musikk på Stopp en halv, som er en ganske koselig pub, så dere kan jo evt ta turen dit.

På denne siden : http://www.visitkragero.no/pages/kalender/2011/10/7

Kan du se hva som skjer de aktuelle dagene. Jeg ser at et veldig lokalt band skal spille en lørdag i begynnelsen av november, og så blir det mye ekstra pga noe ferie tenker jeg.

Kos dere på SPA-hotellet iallefall ;) Dere kan jo også sitte i boblebadet og drikke vin istedet hehe

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker også tips til Kragerø i sommer. Hva kan man finne på utenom bading, soling og båtliv?

Hvordan er shoppingen? Hvilke restaurant er anbefalt til lunsj?

Anonymous poster hash: 4e5ff...90b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...