Gå til innhold

Menn som ammer

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Å jo da, det forekommer ikke så rent sjelden.

Det forekommer sjeldent jo.

uansett er menn som ammer ekkelt. men skal ikke amme and thats final!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner som ikkje har født får ikkje mjølk i brystene sånn heilt av seg sjølv. Dei KAN få det, viss dei brukar masse tid på stimulering - akkurat som enkelte menn også kan få det. Men ingen som ikkje har født får mjølk i brystene utan masse arbeid.

Gjest BettyBoop28
Skrevet (endret)

Kvinner som ikkje har født får ikkje mjølk i brystene sånn heilt av seg sjølv. Dei KAN få det, viss dei brukar masse tid på stimulering - akkurat som enkelte menn også kan få det. Men ingen som ikkje har født får mjølk i brystene utan masse arbeid.

Jaha så om jeg stimulerer mine så¨får jeg plutselig melk da helt av meg selv?

Hvorfor blir brystene større og forbereder seg på å produsere melk mens de er gravide da? Og hvorfor får dyr melk av seg selv. De driver ikke å stimulerer seg selv for å få melk.

Er jo hormoner som gjør at man produserer melk og. ikke bare stimulering alene.

Endret av BettyBoop28
Skrevet

Jaha så om jeg stimulerer mine så¨får jeg plutselig melk da helt av meg selv?

Hvorfor blir brystene større og forbereder seg på å produsere melk mens de er gravide da? Og hvorfor får dyr melk av seg selv. De driver ikke å stimulerer seg selv for å få melk.

Kanskje - men det krev nok mykje jobb.

Når ein får barn, får ein mjølk i brystene av seg sjølv, det får ingen som ikkje har født barn.

Dyr får også mjølk når dei får barn.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Kanskje - men det krev nok mykje jobb.

Når ein får barn, får ein mjølk i brystene av seg sjølv, det får ingen som ikkje har født barn.

Dyr får også mjølk når dei får barn.

Du sa jo nettopp isted at de IKKE fikk melk av seg selv.

Skrevet (endret)

Du sa jo nettopp isted at de IKKE fikk melk av seg selv.

Hæ? :klo:

Eg skreiv at dei som IKKJE har født ikkje kan få mjølk av seg sjølv.

Endret av imli
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hæ? :klo:

Eg skreiv at dei som IKKJE har født ikkje kan få mjølk av seg sjølv.

åja leste litt feil.

Skrevet

Syns det virker litt ekkelt jeg.

Unaturlig

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Syns det virker litt ekkelt jeg.

Unaturlig

LITT??

Gjest "gjest"
Skrevet

Er ikke menn begynt å amme ennå? :overrasket: de kan nå begynne de som har store bryster, har sett mange av dem.

nei. Tenk en mann med damepupper. Praktisk men utrolig usexy. Er mer opptatt av det enn at det ville vært greit.

Kjenner kvalmen velle opp i meg.

Skrevet

LITT??

okay...

Veldig ekkelt.

hehe. :P

Skrevet

Kanskje litt dårlig gjort, siden dere allerede er såpass kvalme, men.. What the heck!

Koselig frokost.

:spy::skratte:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Kanskje litt dårlig gjort, siden dere allerede er såpass kvalme, men.. What the heck!

Koselig frokost.

:spy::skratte:

hahahah. ææsj

Skrevet

Det kom da en hvit dråpe og to ut av meg på mammografi over et år før jeg ble gravid. Heksemelk?

Skulle gjerne delt ammingen med mannen jeg. Da det stod på som værst her var jeg så sliten at jeg kunne ikke brydd meg. Amming er mye kos, men også mye jobb!

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Det kom da en hvit dråpe og to ut av meg på mammografi over et år før jeg ble gravid. Heksemelk?

Skulle gjerne delt ammingen med mannen jeg. Da det stod på som værst her var jeg så sliten at jeg kunne ikke brydd meg. Amming er mye kos, men også mye jobb!

Men da hadde jo mannen din fått pupper. hvordan skulle det sexlivet gå?

Skrevet

Men da hadde jo mannen din fått pupper. hvordan skulle det sexlivet gå?

Akkurat nå ser jeg faktisk ikke sammenhengen mellom pupper og sex. Sammtidig som jeg har fått en økt respekt for kyr. Muligens ammetåke. :kari:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Akkurat nå ser jeg faktisk ikke sammenhengen mellom pupper og sex. Sammtidig som jeg har fått en økt respekt for kyr. Muligens ammetåke. :kari:

Jaha så det hadde ikke vært avtennende med en mann som hadde kropp som halv kvinne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...