Gjest Tiger Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Her ammer menn: http://www.dagbladet.no/2011/10/26/nyheter/mannlig_laktasjon/amming/likestilling/18775764/ Dette er nåk Audun Lysbakkens våte drøm, og det vil vel neppe forbause noen om han starter en offensiv mot norske menn for å få dem til å starte med å amme mens de tar ut sine pålagte fedreuker.
nissejenta Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Har ikke de fleste menn ganske liten brystvorte? Må de som har det bruke en sånn vakuumpumpe for å forstørre den? I utgangspunktet synes jeg ikke det er en dårlig idè, men skjønner ikke åssen det skulle fungert i praksis...
makkapakka Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Er ikke menn begynt å amme ennå? de kan nå begynne de som har store bryster, har sett mange av dem. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Her ammer menn: http://www.dagbladet.no/2011/10/26/nyheter/mannlig_laktasjon/amming/likestilling/18775764/ Dette er nåk Audun Lysbakkens våte drøm, og det vil vel neppe forbause noen om han starter en offensiv mot norske menn for å få dem til å starte med å amme mens de tar ut sine pålagte fedreuker. Hæ seriøst? Det dertrodde jeg ikke var mulig.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Er ikke menn begynt å amme ennå? de kan nå begynne de som har store bryster, har sett mange av dem. Haha ja mye manboobs ute og går. 1
nissejenta Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 Så da er det bare å feite opp mannen sånn at vi kan dele på ammingen? 2
Gjest BettyBoop28 Skrevet 27. oktober 2011 #8 Skrevet 27. oktober 2011 Æsj jeg syns tanken på menn som ammer høres utrolig ekkelt ut. menn som liksom produserer melk? og som har pupper. Ekkelt og feminint. menn skal være menn. Ingen baby skal sutte på en manns nippler. Blir nesten kvalm av tanken. 1
Gjest Rastl0s Skrevet 27. oktober 2011 #9 Skrevet 27. oktober 2011 Det hadde jeg aldri kunnet gjøre!!
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 27. oktober 2011 #10 Skrevet 27. oktober 2011 Æsj jeg syns tanken på menn som ammer høres utrolig ekkelt ut. menn som liksom produserer melk? og som har pupper. Ekkelt og feminint. menn skal være menn. Ingen baby skal sutte på en manns nippler. Blir nesten kvalm av tanken. Jeg ble faktisk kvalm av å lese det
Inx Skrevet 27. oktober 2011 #11 Skrevet 27. oktober 2011 Høhøhø melk fra menn kommer da ikke fra brystene!!
Yme Skrevet 27. oktober 2011 #12 Skrevet 27. oktober 2011 Menn har akkurat det samme i puppene som damer har, og det har hendt flere ganger at menn har begynt å produsere melk når moren til barnet har dødd, eller når mannen får sånn... øøh.. Hva heter det? Det er sånn at menn noen gang får sympatigraviditet, hvor magen og puppene vokser, og de får mårrasyke og alt, rett og slett bare fordi kona dems er gravid. Det er veldig merkelige greier. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 28. oktober 2011 #13 Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Menn har akkurat det samme i puppene som damer har, og det har hendt flere ganger at menn har begynt å produsere melk når moren til barnet har dødd, eller når mannen får sånn... øøh.. Hva heter det? Det er sånn at menn noen gang får sympatigraviditet, hvor magen og puppene vokser, og de får mårrasyke og alt, rett og slett bare fordi kona dems er gravid. Det er veldig merkelige greier. weird. Men menn har ikke pupper yme. Endret 28. oktober 2011 av BettyBoop28 1
mousepad Skrevet 28. oktober 2011 #14 Skrevet 28. oktober 2011 Men ærlig talt , hadde det ikke vært utrolig greit hvis menn kunne ha ammet like effektivt som kvinner ? Tenk så mye nattevåk og økedøgn man hadde sluppet unna da *sukk . 4
Leifr Skrevet 29. oktober 2011 #15 Skrevet 29. oktober 2011 weird. Men menn har ikke pupper yme. "Bob. Bob had bitch tits." Gutter har i utgangspunktet de samme anleggene deromkring som jenter har, hva som utvikler seg i og etter puberteten er i hovedsak et spørsmål om hormonell påvirkning. Litegrann brystvev er innenfor normalen for voksne menn; har man nok til at det vises på avstand betyr det som regel at man har litt unormale hormonnivåer (kan f.eks. være en konsekvens av bruk av anabole steroider).
Gjest BettyBoop28 Skrevet 30. oktober 2011 #16 Skrevet 30. oktober 2011 Men ærlig talt , hadde det ikke vært utrolig greit hvis menn kunne ha ammet like effektivt som kvinner ? Tenk så mye nattevåk og økedøgn man hadde sluppet unna da *sukk . nei. Tenk en mann med damepupper. Praktisk men utrolig usexy. Er mer opptatt av det enn at det ville vært greit.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 30. oktober 2011 #17 Skrevet 30. oktober 2011 "Bob. Bob had bitch tits." Gutter har i utgangspunktet de samme anleggene deromkring som jenter har, hva som utvikler seg i og etter puberteten er i hovedsak et spørsmål om hormonell påvirkning. Litegrann brystvev er innenfor normalen for voksne menn; har man nok til at det vises på avstand betyr det som regel at man har litt unormale hormonnivåer (kan f.eks. være en konsekvens av bruk av anabole steroider). Mulig det men er feil å si at menn har pupper på lik linje med kvinner.
Lutetium 71 Skrevet 30. oktober 2011 #18 Skrevet 30. oktober 2011 Er ikke menn begynt å amme ennå? de kan nå begynne de som har store bryster, har sett mange av dem. Jeg tror ikke de har melkespreng.
Lutetium 71 Skrevet 30. oktober 2011 #19 Skrevet 30. oktober 2011 Menn har akkurat det samme i puppene som damer har, og det har hendt flere ganger at menn har begynt å produsere melk når moren til barnet har dødd, eller når mannen får sånn... øøh.. Hva heter det? Det er sånn at menn noen gang får sympatigraviditet, hvor magen og puppene vokser, og de får mårrasyke og alt, rett og slett bare fordi kona dems er gravid. Det er veldig merkelige greier. Innbilt graviditet?
Gjest Raindrops Skrevet 30. oktober 2011 #20 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg synes bare det høres så utrolig feil og ekkelt ut. Men det er mulig jeg hadde tenkt annerledes hvis jeg måtte stå opp flere ganger om natten for å amme. Overskriften fikk meg bare til å tenke på denne: http://www.youtube.com/watch?v=6OkcucXIuVI 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå