Gå til innhold

Må DU sminke deg til trening?

Er du avhengig av sminke?  

38 stemmer

1. 1. Er du avhengig av sminke?

• Må sminke meg når jeg skal trene ,og er ellers nøye med sminke hverdag som fest.
      3
    • Sminker meg hverdag og fest, men ikke så farlig på trening.
      6
    • Sminker meg hver dag, men mer til fest. Aldri trening.
      16
    • Sminker meg på dårlige dager, også til fest. Aldri trening.
      2
    • Sminker meg sjelden, vanligvis ved fest/sosiale. Aldri trening.
      8
    • Sminker meg aldri(kun ved spes.anl.), er fornøyd med meg selv. Iallfall ikke trening.
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her skriver Fotballfrue om sminketips til trening.

En ting er å sminke og pynte seg i hverdag og fest, men til trening?

Selv sminker jeg meg ikke. Føler jeg ser rar ut med sminke, men det er kanskje fordi jeg ikke er vant til det?

Jeg føler ingen behov for det uansett, for jeg er veldig fornøyd med utseende mitt. Er vel naturlig pen, kan du si :)

Men jeg tenker litt på at de som må sminke seg til alle døgnets tider er noe usikker på seg selv?

Og det at man må sminke seg, t.o.m. når man skal trene for å føle seg bedre ... vel? Når jeg trener eller er aktiv ute i naturen, så er det nok til at jeg føler meg bedre. Føler meg veldig bra , usminket, i treningsklær eller turklær når jeg er på vei hjem svett og sliten, og lengter etter en dusj :)

Jeg føler meg pen anyday om det er etter trening, eller jeg nettopp har stått opp, eller jeg er sliten etter en lang dag.

Fotballfrue er og blir en sminkedukke og jåle :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sminker ikke meg før trening, men jeg fjerner ikke sminken jeg hadde på i utgangspunktet før trening heller.

• Liker 3
Skrevet

Det ville ikke falt meg inn å sminke meg før trening. Har jeg sminke på, tar jeg den av.

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg sminker ikke meg før trening, men jeg fjerner ikke sminken jeg hadde på i utgangspunktet før trening heller.

Samme her. Jeg trener vanligvis etter skolen, og da har jeg som oftest litt sminke på meg fra før.

Skrevet

Eg sminker meg aldri for å trene.

Men eg har som regel sminke på meg fra før av, gidder ikkje ta den av for å trene.

• Liker 1
Skrevet

Vil ikke si at hun oppfordrer til å sminke seg på trening.

Hun gir vel bare tips til hvordan sminke du bør bruke hvis man sverger til å sminke seg på trening.

Selv bruker jeg kun lit maskara eller ingenting når jeg trener.

• Liker 1
Skrevet

jeg syns jeg ser rar ut med sminke og hadde gjerne klippet av absolutt alt håret, men fordi jeg er så utrolig snill og tar hansyn til min medmennesker så "steller" jeg det slitte, tragiske gråe og gule haaret mitt, og tar på sminke i ny og ned. det finnes ingen hårkur i verden som kan redde meg det vet jeg, jeg røyker dessuten, der finnes nok årsaken. jeg kan godt tenke meg det finnes mange menn derute som ville tvangsklippet meg mer enn gjerne, jeg har sett de, men jeg bryr meg ikke, vant til at folk hater meg og ser ned på meg.

Skrevet

Jeg sminker meg ikke på trening, noe jeg tror personalet legger merke til: Ankommer senteret i joggetights, stor hettegenser, håret i tupp og null sminke - drar med sminke, stelt hår, fine klær og smykker. :sjenert:

Hvorfor skal man sminke seg når man allikvel ser ut som en kokt kreps og svetten renner? :klo:

• Liker 4
Skrevet

Jeg har utrolig mange arr, så ja. Jeg bruker 99% av tiden mineralfoundation. Sjeldent mer enn det da.

Skrevet

Samme her.... Enkelte kommer på treninga like sminket og stylet på håret som jeg er på nyttårsaften..... Det må være utrolig slitsomt å ha det sånn, for jeg tror også det vitner om usikkerhet.... Mange bruker jo også treningssentrene som sjekkested så det er vel kanskje ikke så rart...

Skrevet

husker en gang jeg kom over ett jentelag som trente fotball. jentene var nok i 16-års alderen tenker jeg. Det regnet kraftig. De var ganske gøyale å se på :) Ikke vannfast mascara for å si det slik. mohahhahah

Ellers nei, ser ikke noe poeng å pynte meg før jeg trener, heller etterpå :jepp: For da er jeg jo nydusjet og lekker :fnise:

Skrevet

Sminker meg ikke for å trene nei, men som flere her har sagt fjerner jeg heller ikke sminken før jeg trener hvis jeg har på fra før av. Sminker meg ikke så mye at jeg ser på det som et problem å trene med det lille jeg har :)

Skrevet

jeg syns jeg ser rar ut med sminke og hadde gjerne klippet av absolutt alt håret, men fordi jeg er så utrolig snill og tar hansyn til min medmennesker så "steller" jeg det slitte, tragiske gråe og gule haaret mitt, og tar på sminke i ny og ned. det finnes ingen hårkur i verden som kan redde meg det vet jeg, jeg røyker dessuten, der finnes nok årsaken. jeg kan godt tenke meg det finnes mange menn derute som ville tvangsklippet meg mer enn gjerne, jeg har sett de, men jeg bryr meg ikke, vant til at folk hater meg og ser ned på meg.

Huff da, det hørtes ikke ut som du har det så bra egentlig... :sjenert: Jeg røyker også, men har ikke de hår problemene du beskriver...kanskje det kommer litt an på hvor mye man røyker... Men hvorfor føler du at alle ser sånn ned på deg?

Skrevet

husker en gang jeg kom over ett jentelag som trente fotball. jentene var nok i 16-års alderen tenker jeg. Det regnet kraftig. De var ganske gøyale å se på :) Ikke vannfast mascara for å si det slik. mohahhahah

Ellers nei, ser ikke noe poeng å pynte meg før jeg trener, heller etterpå :jepp: For da er jeg jo nydusjet og lekker :fnise:

Ingenting får meg til å føle meg freshere enn når jeg har trent lenge uten sminke og føler meg nokså "udigg" for så å ta en lang dusj på treningssenteret og fikse meg ordentlig før jeg drar. Sunn og god! Skal det nå vært øyeblikk faktisk :)

Gjest mari kontrari
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Fjerner all sminke før jeg skal svømme, og tar gjerne også bort macara før løping så den ikke skal renne. Syns mye sminke ser litt rart ut på noen som trener...

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Når jeg trener, så TRENER jeg, jeg flyr ikke rundt som en primadonna og tenker på hvordan jeg ser ut, knipser bilder til bloggen min eller viser meg frem for gud og hvermann. Så nei, jeg sminker meg ikke før trening.

• Liker 2
Gjest Spinell
Skrevet

Jeg fjerner ikke sminke før trening, men legger ikke på ekstra lag, heller.

Jeg sminker meg ganske nøytralt til daglig, og siden jeg konsekvent bruker vannfast mascara på mine kjempelyse vipper, blir det ikke mye som renner utover og lager pandaøyne :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Nei, trener alltid på morgenen uten sminke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...