Gå til innhold

Store pupper...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 16 år som bruker 75f i bh-størrelse.

Jeg har et ganske stort problem med å finne bher som passer, siden puppene mine er så forskjellige i størrelsen.

Hvor pleier andre med store pupper kjøpe bher og bikinier som ikke ser "bestemoraktige" ut?

Jeg har også et irriterende problem med skeiv kløft på grunn av størrelseforskjellen.. noen "tips"?

Jeg har vurdert å søke om operasjon, men hvor mye koster ca. dersom man ikke får det dekket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Jeg ville ventet med operasjon til du er litt eldre - for alt du vet kan de stabilisere seg mer etterhvert (om det er snakk om brystreduksjon mtp. ryggproblemer etc. er det selvfølgelig noe annet!). Når du har blitt 18 burde du da heller vurdere det igjen.

Du kan "veie opp" ved å bruke et ekstra innlegg eller i bh-en (avhengig av str. forskjellen). Gjerne slike hudfargede i silikon, om du vil! De fåes kjøpt på f.eks. Lindex til en billig penge!

Selv har jeg ikke store pupper, så kan dessverre ikke hjelpe deg med str. på bh-ene.

• Liker 1
Skrevet

Change. De har nettbutikk også. Damene som jobber der er veldig søte, og de hjelper deg :)

Skrevet (endret)

Du har Change ja og ikke minst i Oslo : Lalina

Det finnes også spesialbutikker der du får målt deg og få sydd riktig bh .

Det koster jo litt men du er så ung og må prøve å unngå rygg og nakkeproblemer pga tyngde.

Jeg hadde selv J før jeg reduserte mine til en stor D.

Ettersom du er så ung,vil brystene nok fortsette å vokse og de forandrer størrelse hele livet

Mine er igjen store og har vokst fra D til H/I.

Tipset om å bruke "kyllingfilet" i bh'n funker fint om du har stor forskjell (alle har forskjell men det varierer litt) Jeg hadde også stor forskjell på mine før reduksjonen ,over en hel bh størrelse

Endret av Kårky
Skrevet

Jeg bestiller BH'er fra Brastop.com. Finner ingen som passer meg på Change heller, min størrelse finnes visst ikke :( (For de som lurer: jeg bruker alt fra 60H til 60J, men noen ganger passer ikke disse størrelsene engang)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...