Gå til innhold

Betatt av gymlærer

Noen gang vært betatt av en lærer?  

33 stemmer

1. 1. Noen gang vært betatt av en lærer?

• Ja
      19
    • Nei
      14

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en jente på 16 år, som er veldig betatt av gymlæreren. Han var vel noe rundt 24-26 Ikke en forelskelse, eller noen ting. Langt unna en forelskelse,men det er litt sommerfugler når jeg ser han.

Når vi har gym synes jeg det er flaut å gjøre ting, siden jeg syns han er så kjekk. Hvis jeg gjør noe, føler jeg meg bare teit og stygg.

Og når han forklarer hva vi skal gjøre i gymmen, står jeg bare å tenker på hvor stygg han synes jeg er.

Uansett. Spørsmålet mitt er: Noen flere som er/har vært litt betatt av en lærer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var betatt av en mattelærer en gang husker jeg. Var så flau, for jeg følte at han merket det. Aldri har jeg vært noe særlig god i matte heller, så jeg rødmet noe forferdelig når han skulle hjelpe meg. Jeg var vel 15 og han rundt 30 tror jeg :)

Skrevet

Jeg var betatt av en mattelærer en gang husker jeg. Var så flau, for jeg følte at han merket det. Aldri har jeg vært noe særlig god i matte heller, så jeg rødmet noe forferdelig når han skulle hjelpe meg. Jeg var vel 15 og han rundt 30 tror jeg :)

Haha :)

Jeg er redd for at han merker det, det er jo litt flaut da, hehe :P

Skrevet

Haha :)

Jeg er redd for at han merker det, det er jo litt flaut da, hehe :P

Skrevet

Jeg var veldig betatt av en som hadde praksis på skolen vår, husker jeg. Han var bare et par og tyve, og jeg var 16. Skolen var helt topp i den perioden han var det, gitt. :gjeiper:

Skrevet

Åjada, det var jeg. Faget han hadde var omtrent det kjedeligste jeg visste, men akkurat det året var det slett ikke verst. :fnise:

Skrevet

Nei, men jeg tror jeg var den eneste jenta i klassen som ikke var betatt av engelsklæreren. Det fikk meg til å virke kjempesmart fordi jeg klarte å følge med i timene, i motsetning til de andre som bare dagdrømte. :fnise: Jeg har faktisk aldri vært betatt av noen som er eldre enn meg, og det er nok litt unormalt.

Gjest Katten.
Skrevet

Hadde verdens mest kinky kvinnelige gymlærer. Oste seksualitet og stønnene når hun tøyde ut, kunne bare tolkes en retning.

Skal være sagt at jeg bare var en fjorten-femten, så skylder på hormonene.

Skrevet

Jeg var veldig betatt av en som hadde praksis på skolen vår, husker jeg. Han var bare et par og tyve, og jeg var 16. Skolen var helt topp i den perioden han var det, gitt. :gjeiper:

Haha! Ja, må si gym er veldig gøy nå :)

Skrevet

Nei, men jeg tror jeg var den eneste jenta i klassen som ikke var betatt av engelsklæreren. Det fikk meg til å virke kjempesmart fordi jeg klarte å følge med i timene, i motsetning til de andre som bare dagdrømte. :fnise: Jeg har faktisk aldri vært betatt av noen som er eldre enn meg, og det er nok litt unormalt.

Haha, får vel skylde på hormonene jeg å ...

Skrevet

Igen av de faste lærerne, men det hendte at det dukket opp en og annen vikar som slett ikke gjorde vondt å se på. :lur:

Skrevet

Igen av de faste lærerne, men det hendte at det dukket opp en og annen vikar som slett ikke gjorde vondt å se på. :lur:

haha :D

Skrevet

noen som vet om man har samme gymlærer alle årene på vgs eller ? hehe...

gleder meg til vi skal ha elevsamtale med gymlæreren for å si det sånn!

Gjest Badabing
Skrevet

Har faktisk vært betatt av gymlæreren, og vi hadde faktisk kvinnelig gymlærer.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...