Dragonfly84 Skrevet 27. oktober 2011 #21 Skrevet 27. oktober 2011 Hvordan gjør man da, er det nok med ett lag, eller skal man ta ett par åttetall rundt lårene? Takk for det bildet, nå har jeg noe å le av lenge!
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #22 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har hørt om slikkelapp, men har aldri sett det. Det går også an å klippe opp en kondom eller bruke plastfilm/clingfilm/plastikkfolie. Det er selvfølgelig veldig smart, feks ved one night stands og "løse forhold". På samme måte som at jeg ikke vil suge en gutt på på ONS uten kondom på, så bør han heller ikke slikke meg uten beskyttelse. Kjønnssykdommer og hiv smitter kan også smitte ved oralsex. De fleste av oss går vel strengt tatt rundt med klamydia i halsen. (Nå har jeg bare min nåværende samboer uten kondom etter at han testet sex for seksuelt overførbare sykdommer, så jeg er ganske sikker på at halsen min er klamydiafri. Men har du hatt klamdyia nedentil og også har gitt den partneren som smittet deg oralsex uten beskyttelse, så er vel sjansene definitivt tilstede for at du har klamydia i halsen.) Er dette virkelig sant? Hvordan sjekker man det? Og kan man bli steril av det også? Jeg trodde faktisk ikke at man kunne ha det i halsen... Ekkelt!
Salamandria Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #23 Skrevet 27. oktober 2011 Siden disse "lappene" er så viktige så skulle det vært bedre opplyst om dem. Jeg hadde for eksempel ikkehørt om dem før i går. Burde hengt ved siden av kondomene i butikken Noen som har testet disse? Hvordan føles det?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #24 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg liker slikkelapper jeg, da slipper jeg å fortelle jenta at hun lukter snålt og at jeg ikke vil nærme meg uhyret med tunga, sleng en slikkelapp på og problemet er løst... og jeg holder meg frisk
Gjest "gjest" Skrevet 27. oktober 2011 #25 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg liker slikkelapper jeg, da slipper jeg å fortelle jenta at hun lukter snålt og at jeg ikke vil nærme meg uhyret med tunga, sleng en slikkelapp på og problemet er løst... og jeg holder meg frisk Hvorfor kaller du kvinners underliv for udyret? 4
muesli Skrevet 28. oktober 2011 #27 Skrevet 28. oktober 2011 Er dette virkelig sant? Hvordan sjekker man det? Og kan man bli steril av det også? Jeg trodde faktisk ikke at man kunne ha det i halsen... Ekkelt! Du blir ikkje steril av å bare ha klamydia i halsen. Men dersom du har det i halsen, suger eller slikker nokon, og så har "vanlig sex", så kan du få det i underlivet og. DA kan du bli steril, fordi det ødelegger egglederne dine med arrvev. (rett meg dersom eg tar feil) Men den "slikkelappen" såg skikkelig ulekker ut
Berentsens Skrevet 28. oktober 2011 #28 Skrevet 28. oktober 2011 Har forsøkt det. Ikke det helt store, ganske upraktisk om man ikke er veldig oppmerksom på "lappen", den kan fort skli vekk.
Gjest Sevastra Skrevet 29. oktober 2011 #29 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg er bifil og bestilte det en gang fordi jeg planla å prøve å få med meg ei jente hjem fra byen. Det skjedde aldri Fikk det gratis på en side for lesbiske og homofile, var bare å skrive inn adressen. Husker ikke hva siden heter i farten. Jeg og typen har brukt slikkelapper når han slikker meg analt. (jeg synes det er ekkelt mtp bakterier å bli slikka i ræva, og da er det en ok løsning å gjøre det slik). Jeg leste i boken "jenter som kommer" at det skulle være digg å bruke slikkelapper om man hadde glidemiddel mellom fitta og slikkelappen. Funka ikke for meg altså. Synes den blir for tykk og ubehagelig, men det er jo også bedre å beskytte seg enn å ikke gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå