Gå til innhold

"slikkelapp" og oralsex


Salamandria

Anbefalte innlegg

Så på "Sexterapi" på tv2 Bliss i kveld, og der viste de frem noe som kaltes

"slikkelapp". Som altså skal brukes ved oralsex. Har aldri hørt om dette før,

men det var for å forhindre kjønnsykdommer. Ærlig talt syns jeg ikke det høres så

veldig ut som noe jeg vil prøve.. Hva syns dere? Noen som har testet dette?

edt: skrivefeil

Endret av Lady Lala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt om slikkelapp, men har aldri sett det. Det går også an å klippe opp en kondom eller bruke plastfilm/clingfilm/plastikkfolie.

Det er selvfølgelig veldig smart, feks ved one night stands og "løse forhold". På samme måte som at jeg ikke vil suge en gutt på på ONS uten kondom på, så bør han heller ikke slikke meg uten beskyttelse.

Kjønnssykdommer og hiv smitter kan også smitte ved oralsex. De fleste av oss går vel strengt tatt rundt med klamydia i halsen.

(Nå har jeg bare min nåværende samboer uten kondom etter at han testet sex for seksuelt overførbare sykdommer, så jeg er ganske sikker på at halsen min er klamydiafri. Men har du hatt klamdyia nedentil og også har gitt den partneren som smittet deg oralsex uten beskyttelse, så er vel sjansene definitivt tilstede for at du har klamydia i halsen.)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*plastfolie, mente jeg, ikke plastikkfolie.

Så på "Sexterapi" på tv2 Bliss i kveld, og der viste de frem noe som kaltes

"slikkelapp". Som altså skal brukes ved oralsex. Har aldri hørt om dette før,

men det var for å forhindre kjønnsykdommer. Ærlig talt syns jeg ikke det høres så

veldig ut som noe jeg vil prøve.. Hva syns dere? Noen som har testet dette?

edt: skrivefeil

Og ts, hvorfor vil du ikke prøve noe som kan hindre smitte?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, slikkelapper er noe jentene får kasta etter seg på Skeive Dager. Veldig smart hvis man har oralsex med mange, men jeg er i fast forhold og kunne bare brukt slikkelapp som komisk innslag. Det er jo et kjempebra tiltak, men jeg kan liksom ikke se for seg at noen drar opp en slikkelapp på en one night stand og sier "Spread 'em, baby... Denne har skogsbærsmak!" :skratte:

Det er egentlig veldig trist at folk ikke tenker på smittefare under oralsex... Slikkelapper er liksom bare noe for de lesbiske, det... Men det er ikke akkurat sexy med slikkelapp, altså.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil for alltid heretter forbinde Glapak med sex.

Rare greier.

Haha, har samme problemet selv. Gladpack er hvert fall ikke like tykt som slikkelapper! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har samme problemet selv. Gladpack er hvert fall ikke like tykt som slikkelapper! :jepp:

Hvordan gjør man da, er det nok med ett lag, eller skal man ta ett par åttetall rundt lårene? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dette gratis en gang, og prøvde det for moroskyld med min daværende kjæreste. Den gikk i søpla fort, kan jeg si dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er skikkelig tjukk (tjukkere enn kondom) og bred. Man skal visst legge den over hele underlivet til jenta. Skjønner ikke helt hvordan man skal kjennne noe gjennom den engang. Har aldri brukt det, men er i fast forhold og trenger ikke tenke på det.

Syns det er en snodig oppfinnelse, selv om intensjonen selvsagt er god!

img_30001.jpg?w=452&h=614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Hva syns dere?

Jeg er i utgangspunktet positiv til alt som kan føre til at folk beskytter seg bedre når de har sex. Jeg vil tro det er mest aktuelt for de som ikke er i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*plastfolie, mente jeg, ikke plastikkfolie.

Og ts, hvorfor vil du ikke prøve noe som kan hindre smitte?

fordi jeg er hetrofil kvinne. da er det vel bedre å vente med

oralsex til man er i et fast forhold. jeg kan ikke forestille meg

at det blir like godt som uten "lapp"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bifile/lesbiske kvinner gikk i sin tid med gladpack på innerlommen når de var ute på byen.

Hele rullen med innpakningen og alt?:lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er skikkelig tjukk (tjukkere enn kondom) og bred. Man skal visst legge den over hele underlivet til jenta. Skjønner ikke helt hvordan man skal kjennne noe gjennom den engang. Har aldri brukt det, men er i fast forhold og trenger ikke tenke på det.

Syns det er en snodig oppfinnelse, selv om intensjonen selvsagt er god!

img_30001.jpg?w=452&h=614

Herregud, så tjukk den så ut! :overrasket: Hvorfor i all verden kan de ikke være like tynne som kondomer?

Hvis man likevel skal bruke noe så latterlig tjukt, kunne det kanskje vært en ide å prøve bobleplast - da kan man samtidig poppe boblene med tunga for å skape litt spenning og underholdning for begge parter.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest otrivin

Fikk det i posten en gang jeg bestilte gratis kondomer... Tror det tok meg 3 uker før jeg innså hva det var. Og jeg ville heller droppet oral enn å gjøre det med det dritet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så tjukk den så ut! :overrasket: Hvorfor i all verden kan de ikke være like tynne som kondomer?

Hvis man likevel skal bruke noe så latterlig tjukt, kunne det kanskje vært en ide å prøve bobleplast - da kan man samtidig poppe boblene med tunga for å skape litt spenning og underholdning for begge parter.

*Prøver å få bort rare bilder om å pakke penisen min inn i bobleplast før akten*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bifile/lesbiske kvinner gikk i sin tid med gladpack på innerlommen når de var ute på byen.

Haha, seriøst? I mine single dager hadde jeg blitt veldig satt ut om en one night stand dro opp en rull gladpack, altså. Samme med slikkelapp. Way to go to kill the mood!

Da er det bedre å stå over til man er sikker på at folk er sykdomsfrie og heller finne på noe annet under one night stands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikkelapp er like håpløst som kondom.

De tar bort nytelsen og spenningen, ved å fjerne den direkte hudkontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...