Henarn Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Hei jeg trenger hjelp til å finne ut hva som er galt med meg. Jeg er en jente på 17 år som har store mengder utflod, sånn skikkelig slimete ekkel guffe som kommer så og si hele tiden. jeg har hatt det i 3-4 år nå, så er ganske lenge. Dette er noe som plager meg noe ekstremt og det er svært ubehagelig. Jeg har også merket at allmenntilstanden min har blitt dårligere og dårligere. Jeg føler meg slapp og småsyk hele tiden. jeg har null energi og er nesten alltid trøtt. Er også småskjelven hele tiden. Svetter unormalt mye. Kan fryse og svette samtidig. Det virker som om det har sammenheng med utfloden, når det er store mengder som kommer føler jeg meg mye dårligere. Skjelver mye mer, og blir svimmel og uvell. Noen ganger føles det som om jeg skal besvime. Har i tilegg veldig vondt i ryggen, der nyrene sitter og i korsryggen. Noen her som vet hva det kan være??
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg vil kun anbefalle en ting: LEGE Å gjette på diagnoser er ikke noe lurt.
Gjest Eline Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Hei jeg trenger hjelp til å finne ut hva som er galt med meg. Jeg er en jente på 17 år som har store mengder utflod, sånn skikkelig slimete ekkel guffe som kommer så og si hele tiden. jeg har hatt det i 3-4 år nå, så er ganske lenge. Dette er noe som plager meg noe ekstremt og det er svært ubehagelig. Jeg har også merket at allmenntilstanden min har blitt dårligere og dårligere. Jeg føler meg slapp og småsyk hele tiden. jeg har null energi og er nesten alltid trøtt. Er også småskjelven hele tiden. Svetter unormalt mye. Kan fryse og svette samtidig. Det virker som om det har sammenheng med utfloden, når det er store mengder som kommer føler jeg meg mye dårligere. Skjelver mye mer, og blir svimmel og uvell. Noen ganger føles det som om jeg skal besvime. Har i tilegg veldig vondt i ryggen, der nyrene sitter og i korsryggen. Noen her som vet hva det kan være?? Du må gå til legen. Dette høres ut som det kan være mer alvorlig enn det som kan løses av fremmede på nettet.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Høres ut som en salig mix av infeksjoner. Lege, antibiotike i første omgang, og finne ut hvordan den har fått såpass kraftig fotfeste. Nedsatt imunforsvar, allergier, parasitter og en rekke andre gunner kan være årsaken.
Henarn Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2011 ja dere tror det? synes det er skummelt selv :s men vil helst til damelege, men hun kunne ikke før om 1mnd. også ringte mamma i dag, men hun forklarte bare utfloden så legen sa det ikke var noe farlig. Men jeg ble litt sint på henne og sa at det er jo ikke bare det!! hun tar det ikke alvorlig i det hele tatt, virker som hun ikke tror meg
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 ja dere tror det? synes det er skummelt selv :s men vil helst til damelege, men hun kunne ikke før om 1mnd. også ringte mamma i dag, men hun forklarte bare utfloden så legen sa det ikke var noe farlig. Men jeg ble litt sint på henne og sa at det er jo ikke bare det!! hun tar det ikke alvorlig i det hele tatt, virker som hun ikke tror meg Si det en gang til! Forklar plagene en gang til. Det er absolutt ikke sikkert det er noe farlig. De vanligste infeksjonene kan lett behandles med antibiotikatabletter.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Noen kjønnssykdommer kan gi forandringer i utfloden + smerter. Ta kontakt med legen din.
vinterspeil Skrevet 26. oktober 2011 #8 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg synes ikke du skal bekymre deg så veldig mye. Det er ganske vanlig med slik utflod. Men noen ganger dersom man begynner å tenke mye på en ting kan man faktisk begynne å føle seg veldig dårlig. Jeg tror det går helt fint å vente 1 mnd på den legetimen, med tanke på at du har hatt slik utflod i 3-4 år. Dessuten har mødre en tendens til å oppfatte om noe er alvorig galt ... MEN, dersom det er slik at du hver dag er kjemperedd for at du skal feile noe alvorlig, så synes jeg du skal få deg en akutt-time - for slik skal man ikke ha det. Ønsker deg lykke til og god bedring
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #9 Skrevet 26. oktober 2011 Ta den timen hos legen. Dette er ikke noe akutt så du klarer fint å vente den måneden. Allikevel så er det viktig å få dette sjekket opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå