Gå til innhold

Tarot, kan man tro på det?

Gjest hildab

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært hos en dame og fått kortene lagt for meg. Har også lært at det ikke heter spåing, og det stemmer jeg i, for det var ikke det som ble gjort, overhodet.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si eller synes om denne seansen som varte ca en halv time. Litt kort, synes jeg, følte meg litt "snytt". Jeg kan iallefall begynne med å si at jeg angret som f. etterpå, følte at pengene (500.- :x :x ) kunne jeg likesågodt ha kastet ut av vinduet. Føler meg nesten litt dum (ikke bare litt heller :-? ) som klarte å brenne av 500 spenn på den måten nå rett før jul. 200.- ,maks!! var det verdt!

De tingene hun sa, vel, må innrømme at hun traff spikeren på hodet flere ganger gitt, nesten merkelig så rett hun hadde ang flere ting som gjelder meg. Hun "så" veldig mye om jobben min, og var konkret ang de som jobber her, og mitt forhold til de forskjellige, hårfarger og slikt. Så det var litt sånn....uhuuuu.... :o !! Hun kunne se et kurs eller skole som jeg holdt på med (holder på med datakortet) og at jeg ikke måtte slutte med det, for det ville hjelpe meg i min nye jobb!!... Jeg har jo en stund nå søkt på diverste andre jobber uten å lykkes, så dersom det stemmer...så hadde det vært noe!

Ang helsa mi så "så" hun en stram nakke og stive muskler, joda, det er meg det, men også "halve" Norge, så det var ikke så imponerende. Hun sa at det hadde plaget meg lenge og det stemmer forsåvidt det, men jeg har et bekken som er helt gåen, og som gir meg de største smertene, og det sa hun ingenting om.

Ellers...hmm... kjærlighet, nope! Ingenting der gitt. Bare gamle falne "flammer" som jeg bare burde holde meg unna, (akkurat som om noen trenger å fortelle meg det!!). Men hun sa at hun så en mørk mann som jeg likte veldig godt, men eksen hans ville ødelegge for oss. Og det skjedde faktisk for en måneds tid siden. (jeg traff en tidligere kjæreste, mens hans nye eks og mor til hans datter, ble spinnvill og ba meg reise og ryke!!! :o :o ). Ikke det at jeg tror at han heller er rett for meg, men jeg makter iallefall ikke å "sloss" med en gal sjalu eksdame.. (avsporing).

Dette så hun dama. Så noe rett hadde hun vel. Men hun så ingen ny mann til meg, bare en flørt med en lys mann (lys mann for meg :o :o ), men det ville ikke være den rette!

Ellers så sa hun at en nær venninne eller slektning, (kvinne) ville bli syk, og det ville innebatte sykehus, men det ville ikke være alvorlig. Hun sa at vedkommende vet om det, men har holdt det skjult for meg, og at når jeg fikk vite det, ville bruke mye tid og omsorg for denne personen. Hmmmm....

Ungene ville holde seg friske......

Og min eks og far til mine barn, ville få seg ny kjæreste...

Aline! Spar pengene dine!!!!! Det er mitt råd til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...