Gå til innhold

Morsomste du har hørt "idag"?

Fremhevede innlegg

Gjest ms_kwang
Skrevet

Så jeg har hørt på p3 idag, og var ett par ting de har sagt, som fikk meg til å trekke på smilebåndet.

1. "Så vokalisten tok så mye dop, at han døde, så alice in chains måtte skaffe ny vokalist" Javell. Han tok så mye dop at han døde, men måten de sa det på var litt morsomt *plutselig så døde han*

2. Møøøøøøø " Ja det du hørte der var ei ku. Den blir melket nå. Kua har mye å gjøre!" Ja det var under nyhetene, med at bøndene sliter med å produsere nok "Fet" melk, pga lavkarbo dietten :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hansemann på fire var skikkelig sint på mamma : - "Jeg får ikke lov til noen tin...g ,jo! Han trampet og skrek,og truet med å rømme . Mor hørte at døra til soverommet smalt igjen, og at gutten romestrerte med skuffer og skap. Det var tydeligt at han pakket . Til slutt kom han trekkene med to store kofferter. - "Nå?", Sa mor "Og hvor har du tenkt deg ,da?" - "Jeg skal ikke dra noen steder! Jeg får jo ikke lov til å gå over gata alene engang!" - "Ja ,men hvorfor har du pakket to kofferter da?", spurte moren...- " De er til DEG!!" :D)))

Jeg snublet over denne på facebook i dag :) Den fikk meg til å le!

• Liker 1
Skrevet

Sønnen min som leste på potetmospakken:

Rør kraftig i mosen til den får en luftig konsekvens.. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

I går: Vi hadde innebandy til valgfag på fhs'en. Første gangen med faste lag for hver gang. Så skal læreren høre hvem som er der og kommer til det siste laget med seks personer, så er det ingen av de som er der. Var litt komisk, denne første gangen det skulle være litt mer seriøst, så var det ingen av de på det ene laget som var der.

Det var en av lærerene på fhs'en som viste filmklipp og fortalte om et teaterstykke vi skulle se på tirsdag med teaterklassen og de andre som hadde lyst. Så kommer en av de andre lærerene og sier at det passer ikke på tirsdag. Ikke akkurat morsomt, men var litt morsomt på måten at vi fikk så mye informasjon og se filmklipp og slik for ingen nytte.

Skrevet

Må det være fra i dag eller i går? Tror det var forrige helg at ei jeg bor med åpnet døren under en fest, og før de som ringte på rakk å si noe sa hun: "We don't want any drugs, not any weed, so please just fuck off." Og de bare: "Umm, we come from the students union, we're here because we've had noise complaints about this flat..." Priceless.

Gjest ms_kwang
Skrevet

Må det være fra i dag eller i går? Tror det var forrige helg at ei jeg bor med åpnet døren under en fest, og før de som ringte på rakk å si noe sa hun: "We don't want any drugs, not any weed, so please just fuck off." Og de bare: "Umm, we come from the students union, we're here because we've had noise complaints about this flat..." Priceless.

haha konge :P

nei såkalrt ikke, trenger ikke å være fra idag eller igår, men siste uka eller bare noe du hørte som var morsomt :P Gjør ikke noe hvilken dag det var heller;) Kunne vært for 10år sia :fnise:

Skrevet

Tror jeg må ha veldig rar sans for humor, for jeg synes ikke noe i denne tråden var noe morsomt i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

For en spennende debatt! :tommelsmil:

Skrevet

What's brown and sounds like a bell?

DUNNNGGG!

Gjest ms_kwang
Skrevet

Tror jeg må ha veldig rar sans for humor, for jeg synes ikke noe i denne tråden var noe morsomt i det hele tatt.

Nei men selv om du ikke synes det er morsomt...

Alle har forskjellig humor, det er bare snakk om noe som fikk deg til å trekke på smilebåndet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...