havsulen Skrevet 8. desember 2003 #1 Skrevet 8. desember 2003 Har overrasket meg selv ved å bake kransekake (det var ikke vanskelig!). Nå lurer jeg på hvor man får kjøpt flagg og slike smellegreier med hatter i til å pynte den med?
Gjest Lea Skrevet 8. desember 2003 #2 Skrevet 8. desember 2003 Lekebutikker, hobbybutikker, større dagligvareforrteninger og bokhandelen.
Gjest Primula Skrevet 8. desember 2003 #4 Skrevet 8. desember 2003 Tror de har på bakeri også. Vi kjøpte iallefall sånn stork med baby til kransekake på et bakeri.
havsulen Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2003 Rapport: var på Ultra i går, de hadde smellbonbons, men ikke flagg. Må selvfølgelig ikke ha flagg, men noe må man jo bruke til å feste det andre med. Prøver bokhandelen i dag. Takk for tips, jenter!
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #6 Skrevet 9. desember 2003 smellbonboner kan festes med knappenåler. Syns forresten ikke at man trenger flagg på kransekaka til jul. Har også sett noen pynte med twist.
Mrs. B Skrevet 9. desember 2003 #7 Skrevet 9. desember 2003 Twist var en fin idé istedenfor flagg. Det må jeg huske på til en gang i fremtiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå