Gå til innhold

Til gutter : Nyforelsket og presentasjonsangst?


Gjest AnonymOktober

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymOktober

Hei!

Jeg lurer på om dere har vært i lignende situasjon når dere er nyforelsket,

og får fort presentasjonsangst når man får sex med damen sin?

Gikk det over tilslutt?

Han tenner på meg og er forelsket i meg,- men når vi har sex f.eks når jeg rir - så ble den fort slapp, han ble nervøs og følte han får en ondsirkel for at den skal skje igjen neste gang. Han føler kanskje han får ikke kontroll med følelser,- er det kanskje fordi følelser er kaostisk når man er nyforelsket og klarer ikke å konsentrere seg helt når kvinnen styrer?

Noe tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært med en del partnere med prestasjonsangst i sengen, så jeg kan fortelle hvordan jeg pleier å gjøre det, som har fungert, selv om det ikke nødvendigvis vil fungere for deg og din partner.

Dere må fortsette å ha samleie, selv om det ikke alltid vil resultere i orgasme for noen av dere. Øvelse gjør mester - han vil etterhvert får mer kontroll på følelsene sine og prestasjonsangsten vil forsvinne. Ta det rolig, ikke stress at penis må erigeres NÅ. Det kan bli veldig frustrerende, men å være frustrert hjelper ikke din partner. Om penis blir slapp under samleie nytter det sjeldent å prøve å få den opp igjen med en gang, ta det med et smil, ikke vis at du er skuffet, ta heller en liten kosestund uten seksuelle aktiviteter.

For noen kan det også hjelpe om parten med prestasjonsangst tar kontroll over samleiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde med meg og typen. Gikk fort over, så snart vi begge innså at vi bare måtte slappe av og ta det rolig så vi begge var komfortable i situasjonen. Kan hjelpe å bare være nakne litt sammen i sengen, kline litt og sånt, og ikke ha sex, bare for å bli komfortable med å være nakne sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg lurer på om dere har vært i lignende situasjon når dere er nyforelsket,

og får fort presentasjonsangst når man får sex med damen sin?

Gikk det over tilslutt?

Han tenner på meg og er forelsket i meg,- men når vi har sex f.eks når jeg rir - så ble den fort slapp, han ble nervøs og følte han får en ondsirkel for at den skal skje igjen neste gang. Han føler kanskje han får ikke kontroll med følelser,- er det kanskje fordi følelser er kaostisk når man er nyforelsket og klarer ikke å konsentrere seg helt når kvinnen styrer?

Noe tips?

Slapp av og kos hverandre. Jeg hadde litt slike problemer den første måneden, men vi slappet ev bedre og ble tryggere på hverandre etter hvert. Jeg tror det må gå seg til av seg selv, og ikke ofres for mye tanker og stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjedde med meg og typen. Gikk fort over, så snart vi begge innså at vi bare måtte slappe av og ta det rolig så vi begge var komfortable i situasjonen. Kan hjelpe å bare være nakne litt sammen i sengen, kline litt og sånt, og ikke ha sex, bare for å bli komfortable med å være nakne sammen :)

Helt enig. Den ereksjonen som ikke er der kommer gjerne av seg selv når man koser seg og kliner nakne sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde for noen dager siden, men gutten jeg holder på å bli sammen med, akkurat dette her. Han sier og oppfører seg som om han er forelska i meg, han er mye nervøs, stakkar. Da vi skulle ha sex for første gang her om dagen, hadde vi lenge ligget og kyssa/klina og strøketpå hverandre. Jeg var kjempekåt, og trodde jo han også var det. Men han ble bare ikke stiv, han ble helt fra seg, og sa det ikke hadde skjedd før. Jeg sa at det går bra, du er bare nervøs, og prøvde og ufarliggjøre det hele. Sa vi har god tid, og vi kan vente.

Etter den kvelden har vi ikke prøvd igjen,jeg tror han er veldig nervøs for at det samme skal skje, og jeg kjenner jeg er nervøs for det også. Skulle ønske det ikke var sånn, men jeg føler dette ødelegger for oss. Jeg trenger liksom at vi bare skal være lidenskapelige og nyforelska, men jeg blir nesten usikker på følelsene mine nå. Skammer meg for at jeg gjør det, men sånn er det. :sukk: Bør jeg la han ta intiativet neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...