Gå til innhold

Aldersforskjell

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heldigvis er det valgfritt hvem man vil "samarbeide" med.

Herregud, hvor dum går det an å bli!? Jaja, jeg vet at dumskap er ubegrenset.

Men har du vært i en jobb noen gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, hvor dum går det an å bli!? Jaja, jeg vet at dumskap er ubegrenset.

Bahaha så usaklig :D

Men har du vært i en jobb noen gang?

Jobb er jobb, privatliv er privatliv.

• Liker 1
  • 2 år senere...
Skrevet

Jeg har en kjæreste på 23 år og er selv 37 år. Og gutten er yngst. Litt vanskelig å fortelle andre om oss i begynnelsen, men "blåste" i det etterhvert. De fleste aksepterer det, og sier det viktigste er at vi har det bra sammen... Men er nok mange som syns det er rart.. jeg holder meg bra fir alderen, så vet man det ikke er det ikke heller ikke så lett å legge merke til...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kjæreste på 23 år og er selv 37 år. Og gutten er yngst. Litt vanskelig å fortelle andre om oss i begynnelsen, men "blåste" i det etterhvert. De fleste aksepterer det, og sier det viktigste er at vi har det bra sammen... Men er nok mange som syns det er rart.. jeg holder meg bra fir alderen, så vet man det ikke er det ikke heller ikke så lett å legge merke til...

Nei, nei, nei.. Dette er ikke akseptabelt i henhold til egen alder / 2 + 7-regelen som er den eneste som gjelder her inne. Minst 25,5 år gammel må en aktuell partner for deg være. Ellers er det fysj og fy.

Anonymous poster hash: 6b135...2eb

AnonymBruker
Skrevet

er helt opp til deg, har vært sammen med en som er 10 år eldren meg, driter i hva andre mener.

Anonymous poster hash: 3a5b3...b13
  • Liker 1
Skrevet

Nei, nei, nei.. Dette er ikke akseptabelt i henhold til egen alder / 2 + 7-regelen som er den eneste som gjelder her inne. Minst 25,5 år gammel må en aktuell partner for deg være. Ellers er det fysj og fy.

Anonymous poster hash: 6b135...2eb

Tviler på at den regelen egentlig er så anvendelig, for jeg ser det som lite sannsynlig at det vil være sosialt akseptert at et menneske på 60 er sammen med noen på 37, eller noen på 70 er sammen med noen som er 42.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...