Gå til innhold

Er selve penisen hårfri?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er selve penisen hårfri? Eller er det bare en boa-lignende sak rundt roten av penis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, endel menn har hår oppover skaftet.

Skrevet

Er ikke det ekkelt å ha en hårete penis i munnen eller i vagina?

Skrevet

Jepp, var sammen med en som jeg som jeg sørget for barberte den godt! Ble også sår etter samleie hvis han ikke barberte. Ikke så rart..

Skrevet

Men må de barbere den i erigert tilstand? Eller kan den være slapp? Er den ikke skrukkete og innskrumpet da?

Gjest Katten.
Skrevet

Men må de barbere den i erigert tilstand? Eller kan den være slapp? Er den ikke skrukkete og innskrumpet da?

Man strekker den hit og dit når man barberer. Det mest praktiske er halvstiv.

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Min mann napper de hårene han har på selve skaftet mens penisen er i slapp tilstand.

Også trimmer han resten med maskin.

Skrevet

Min mann napper de hårene han har på selve skaftet mens penisen er i slapp tilstand.

Også trimmer han resten med maskin.

Gjør ikke det vondt å nappe? :ninja:

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Gjør ikke det vondt å nappe? :ninja:

Vel, jeg har ingen penis, men det høres vondt ut, men mannen min sier at det ikke gjør noe vondt i det hele tatt.

Skrevet

Jepp, var sammen med en som jeg som jeg sørget for barberte den godt! Ble også sår etter samleie hvis han ikke barberte. Ikke så rart..

Dersom han ikke hadde barbert seg ville du faktisk IKKE blitt sår, det er jo stubbene som gjør vondt :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Vel, jeg har ingen penis, men det høres vondt ut, men mannen min sier at det ikke gjør noe vondt i det hele tatt.

Sikkert verdt å prøve. Takk :-)

Skrevet

.....Man vet man har for lite sex når man glemmer om penisen er hårfri eller ei. :fnise:

Bare kom på en annen tråd her inne :sjenert:

• Liker 3
Skrevet

Dersom han ikke hadde barbert seg ville du faktisk IKKE blitt sår, det er jo stubbene som gjør vondt :fnise:

Nei, de lange hårene gjorde meg også sår.

Skrevet

Lying son-of-a-bitch!:lur:

Nå kan jeg bare snakke for meg selv (igjen): De få hårene som er oppover der, er tynnere, mer som håret på armene.

Og, ja! Det gjør satans vondt å nappe de der, det er jo derfor barberhøvelen er oppfunnet! :jepp:

Gjest Consensio
Skrevet

Haha, nei han lyver nok ikke.

Han kan sitte å nærmest kose seg med det når han først setter igang

Skrevet

Haha, nei han lyver nok ikke.

Han kan sitte å nærmest kose seg med det når han først setter igang

Vel ok. Jeg napper nesehårene mine, uten bedøvelse, så det koker kanskje ned til hvor man føler seg mest sårbar. :Hehe:

Skrevet

Auauau, nesehårene er vonde, hehe

Næh! Nesehårsnapping er kos! :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...