Gå til innhold

Omplassering av dyr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne bidra med omplassering av dyr. Er student, så har dessverre ikke råd til å gi penger, skulle så gjerne gjort det!

Er det noe jeg kan hjelpe med likevel?

Får vondt langt inn i hjerterota av å se dyr som ikke har det noe godt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, kan du være fosterhjem for smådyr, feks? Katter, og andre som trenger noen til å passe på seg til de finner et fast hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Hvis du holder til i Oslo kan du også melde deg som frivillig for Foreningen for omplassering av dyr. De skriver på sine hjemmesider at de trenger hjelpere på FOD-gården :)

Ikke umulig at Dyrebeskyttelsen eller omplasseringsorganinsasjoner andre steder har samme behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Bergen har de Kattens Vern. De trenger sikkert hjelp på selve senteret, eller flere fosterhjem. Kjempefint at du vil bidra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

I Bergen har de Kattens Vern. De trenger sikkert hjelp på selve senteret, eller flere fosterhjem. Kjempefint at du vil bidra!! :)

Jeg ser på innholdet i pakken, ikke på innpakningspapiret.

Det interesserer meg med andre ord midt i ryggen hva foreningen heter og hvor den eventuelt er tilknyttet.

Det som betyr noe, i alle fall for meg, er måten de driver sin virksomhet.

Jeg kan bare nikke med Aurora når hun nevner Kattens Vern.

Følg linken min og gå inn på hjemmesidene deres.

Ta en titt på reportasjen som ble sendt i Norge Rundt.

Jeg er helt sikker på at de tar imot deg med åpne armer :)

Tusen takk for at akkurat du vil hjelpe :)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen og omegn har tre forskjellige organisasjoner som opererer per i dag. Jeg vil på det aller varmeste anbefale Dyrebeskyttelsen Bergen.

De har et eget hjelpesenter i sentrum hvor du kan melde deg frivillig og hjelpe til når du har mulighet både på dagtid og ettermiddagstid. Det er åpent for besøkende mandag til torsdag fra 17-20 og lørdager fra 13-16.

http://dyrebeskyttelsen-bergen.no/

http://dyrebeskyttelsen-bergen.no/index.php?option=com_content&view=article&id=54&Itemid=76

Kjempeflott at du engasjerer deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...