Gå til innhold

Stillinger.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en ung dame, som trenger litt hjelp med stillinger i senga.

De stillingene som fungerer sån halveis er ; Jeg rir han, og han står bak. Men jeg begynner å bli lei av bare disse 2.

Er det noen stillinger der jenta får optimal nytelse og at pikken er sikkelig dyp??

:sengekos:

Og si meg gjerne hva deres favoritt stilling er og hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En stilling jeg liker godt viss han skal komme dypt inn er at jeg ligger på rygg med beina på skuldrene hans. ;)

• Liker 1
Skrevet

Hva med "misjonær", hvor han i tillegg til å ligge over deg, løfter overkroppen litt, men holder hoftene nede, slik at klitoris får gnidd seg mot underkroppen hans mens han støter.

Føttene på skuldrene hans er en slager her også :jepp:

Det er nok bare å bruke fantasien og prøve seg fram. Ingen kan si hva du og dere som par, vil like av sexstillinger. Men du har nå iallfall mottatt flere linker ser jeg, som vil være til god inspirasjon :)

Lykke til :humpe:

Skrevet

Vi bruker å gjøre dette, da kommer han temmelig dypt.

(linken går til sexinfo101)

Skrevet

fra sexinfo101 så er det disse som brukes mest av meg og typen:

• 69 original og sideways
  • Arch
  • asian cowgirl
  • basset hound
  • bridge
  • bulldog
  • bodyguard
  • cowgirl
  • cradle
  • cross
  • deck chair
  • deep stick
  • doggy style
  • drill
  • folded deck chair
  • jockey
  • lotus
  • mastery
  • missionary
  • side to side
  • spoons
  • teaspoons
  • turtle
  • victory

Er man først i misjonær eller doggy for eksempel, så er det jo flere stillinger som er ganske like, som det da (for oss iallfall) er naturlig å skifte til og fra litt etter hva vi føler for.

Jeg liker ikke å ligge monotont i samme stilling over lengre tid (5min+ å jeg begynner å kjede meg :gjeiper: )

Skrevet

Jeg så seriøst stjerner en gang vi lå i senga i skje, han bak meg og den øverste foten min over foten hans. Alt var så intenst! Noen få sekunder til med stimulering hadde det gått for meg begge veier!

Den natten ble det også en del på oss, og han var så overrasket at jeg hadde så lyst og var så våt. :fnise: Jeg tenker det er helt normalt skulle det ligge en naken flotting i senga! :sengekos:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...