AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg lurer på hva deres svakhet er i kostholdet deres? Min svakhet er potetgull!! Jeg kan spise og spise helt til det er tomt, og selv når det er tomt har jeg lyst på mer.. Hva er deres? Og hva gjør dere for å holde dere unna?
Gjest Lebewesen93 Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 SJOKOLADE. Egentlig spiser jeg lite som er sunt, men spiser ikke så masse av det, men sjokolade der i mot... Den eneste måten jeg kan holde meg vekk fra den, er å ikke spise noe av den. Kan ikke bare spise LITT for jeg kan ikke kontrulere inntaket, da. Bestemmer meg for å ikke røre sjokolade på så og så mange uker / dager, noen ganger funker det, andre ganger ikke. Det som er "rart" er at sjokolade-suget går veldig fort over ( 1-3 dager) smaken er tross alt ikke SÅ god, men jeg der i mot elsker kosen med den, jeg er et rutine menneske og jeg har en vane, jeg spiser sjokolade når jeg er sulten, glad, lei meg, stresset osv... Jeg prøver å finne noe annet å spise i stedenfor, da, har bare ikke funnet noe annet som smaker godt og gir meg den samme følelsen. Men egentlig burde jeg kvitte meg helt med vanen. Jeg var "avhengig" av potetgull før. Nå er jeg ikke glad i det, orker bare litt. Håper det samme skjer med sjokoladen en dag, for før likte jeg ikke sjokolade så godt :D I morgen skal jeg ikke spise noe godteri, føler det kommer til å gå bra denne gangen ^^
Gjest *Maja* Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg er mer typen som får et innfall; som at plutselig vil jeg har cookies. Så MÅ jeg bare lage det og spise det. De to siste dagene har vafler vært min store svakhet; Spiste 6 i forgårs og 5 i går masse jordbærsyltetøy. Men jeg kan faktisk ikke huske sist jeg spiste vafler før det. Det er som om når jeg har levd ut fantasien så kan det gå uker og måneder til neste gang.
Roo Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Alt av godis, og spesielt sjokolade og lakris. Prøver å kjøpe små doser, men uff så vanskelig..
Cheesy Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Alt av godis, og spesielt sjokolade og lakris. Prøver å kjøpe små doser, men uff så vanskelig.. Nøtter og kjeks:( Har vært uten i 2 uker nå, planen er å kun spise dette 1 gang i mnd nå..
JollyJolly Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg er mer typen som får et innfall; som at plutselig vil jeg har cookies. Så MÅ jeg bare lage det og spise det. De to siste dagene har vafler vært min store svakhet; Spiste 6 i forgårs og 5 i går masse jordbærsyltetøy. Men jeg kan faktisk ikke huske sist jeg spiste vafler før det. Det er som om når jeg har levd ut fantasien så kan det gå uker og måneder til neste gang. Sånn er jeg også! Jeg kan bli "besatt" av noe en periode. F.eks. risegrynsgrøt forrige uke, lagde det tre ganger. Før det var det kakao med marshmallows. Og brødskive med honning. Eller et eller annen potetgull. Jeg blir også fort lei og spiser det ikke på lenge, men fantasien er jammen flink til å finne nye fristelser å bli opphengt i ...
Gjest ullsokk1 Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Cola! Cola er min evige nemesis. Har også litt den innfallstendensen som er nevnt over her, noen ganger bare må jeg bare ha sjokoladekake og da lages det sjokoladekake! Da har jeg også en tendens til å spise litt vel mye av den
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #9 Skrevet 25. oktober 2011 Drops Jeg kan knaske i meg pose etter pose. Så nå har jeg kun lov til å kjøpe inn vepsebol-drops på lørdager.
Grønt blad Skrevet 25. oktober 2011 #10 Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Sjokolade, dessverre... Endret 25. oktober 2011 av Grønt blad
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #11 Skrevet 25. oktober 2011 brød og poteter. Elsker skive med hjemmelaget salater. Eller ris med bernaise, eller poteter og sos. dessverre dårlige komboer
daemonia Skrevet 25. oktober 2011 #12 Skrevet 25. oktober 2011 Stekt ost! Ekstra ost på pizzakantene, ost som kryper oppover kanten på forma i lasagnen, skive med ost smeltet i ovnen så lenge at det renner ned og blir sprøtt langs skorpene. Åh pokker, nå blir jeg sulten 3
Gjest Kim Skrevet 25. oktober 2011 #13 Skrevet 25. oktober 2011 Har det mye sukker i seg, så er det stort sett veldig godt...
Suzy Skrevet 25. oktober 2011 #14 Skrevet 25. oktober 2011 Is... Kan spise en hel liter alene, tror jeg. Det er fantastisk godt, men heldigvis litt lettere å holde seg unna om vinteren enn om sommeren
Gjest CrazyCatlady Skrevet 25. oktober 2011 #15 Skrevet 25. oktober 2011 Karbohydrater Hvorfor må mye av det som er godt ha masse karbohydrater i seg? Ja,også sjokolade da 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #16 Skrevet 25. oktober 2011 Karbohydrater Hvorfor må mye av det som er godt ha masse karbohydrater i seg? Ja,også sjokolade da Karbohydrater er ikke farlig, så lenge det er de gode karbohydratene som er fiberrike. Om det er karbohydrater i form av raffinert sukker, så er det jo noe annet 1
Gjest Navifairy Skrevet 25. oktober 2011 #17 Skrevet 25. oktober 2011 Is... Kan spise en hel liter alene, tror jeg. Det er fantastisk godt, men heldigvis litt lettere å holde seg unna om vinteren enn om sommeren Skriver under på den. Men jeg synes is er godt hele året jeg da. Kan sitte ved siden av ovnen med en stor skål med is og kose meg skikkelig! Annet enn det er jeg veldig svak for sånne svære amerikanske cookies. Jeg hadde en periode i sommer da jeg var innom 7/11 hver søndag og kjøpte 3 stk fra "bakedisken" deres. Usunt som fy, men hva gjør man når man ikke har ingredienser tilgjengelig til å bake selv? Nå i det siste har jeg hatt helt dilla på fylte lakrisrør(ala heksehyl)med bringebærsmak og med kokos-smak som man kan kjøpe i Sverige. Uff, det er så mye godt..
daemonia Skrevet 25. oktober 2011 #18 Skrevet 25. oktober 2011 Stekt ost! Ekstra ost på pizzakantene, ost som kryper oppover kanten på forma i lasagnen, skive med ost smeltet i ovnen så lenge at det renner ned og blir sprøtt langs skorpene. Åh pokker, nå blir jeg sulten Glemte selvfølgelig hva som helst av snacks med salt smak. Og hva jeg gjør for å holde meg unna. Det magiske trikset er for meg å tenke tilbake på hvor j***lig vondt det var å ha en galleblære og spise fet eller sukkerholdig mat ... Karbohydrater er ikke farlig, så lenge det er de gode karbohydratene som er fiberrike. Om det er karbohydrater i form av raffinert sukker, så er det jo noe annet
muesli Skrevet 25. oktober 2011 #19 Skrevet 25. oktober 2011 Før var det sjokolade. No er det IS!!! Deilig, deilig is... *sukk*
Gjest *Maja* Skrevet 25. oktober 2011 #20 Skrevet 25. oktober 2011 Sånn er jeg også! Jeg kan bli "besatt" av noe en periode. F.eks. risegrynsgrøt forrige uke, lagde det tre ganger. Før det var det kakao med marshmallows. Og brødskive med honning. Eller et eller annen potetgull. Jeg blir også fort lei og spiser det ikke på lenge, men fantasien er jammen flink til å finne nye fristelser å bli opphengt i ... Jupp; jeg også spiser meg lei. Forrige uke var det 3 dager på rad med hjemmelaget innbakt pizza Men etter slike perioder så går det en uke med supersunt igjen; Inntil neste rare ide oppi hodet mitt; Som vaflene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå