Gå til innhold

Suttretråden for oss i kollektiv!


Lykkelitenen

Anbefalte innlegg

Oh, jeg kom på en til.

Bodde med ei som på utsiden virket veldig ordentlig og ryddig; alt skulle vaskes rett etter bruk, hele kåken vasket en gang i ukene med støvtørking overalt og hele pakka. ( Jeg fikk forøvrig ikke henge opp ett eneste bilde i stua, eller sette opp en eneste pynteting, for "alt var jo så fint allerede". Følte meg dermed som en gjest i stue/kjøkken/dusj. )

Dusjen var på kjøkkenet, gammal bygård, med toalettet ute i fellesgangen; man måtte altså ut av leiligheta for å tisse, og dra for ett forheng på kjøkkenet når man dusja.

Jeg sto opp en dag, i 11-tida, og skulle dusje. Hva møtte meg i dusjen? En brukt tampong. Inne i dusjkabinetten. Etterlatt av hun som skjelte meg ut for å ikke ha vaska opp tallerkenen min en time etter at jeg hadde spist..

Var en del sånne "småting" underveis. Ett sett regler for meg, men de reglene gjaldt langt i fra for henne.

Hun hadde nasch en dag. Jeg hadde en kompis på besøk, som sov på madrass på gulvet, og fulle som vi var, sovnet vi av rundt den tiden hun kom hjem med to mannfolk. Ikke noe nytt i seg selv det, men hun var tydeligvis ikke selektiv på HVEM hun tok med seg.

Jeg våknet nemlig neste dag, og fant ikke telefonen min. Jaja, tenkte jeg, den har vel falt ned under senga. Gikk på do, pusset tenner, og skulle sjekke mail..og OISANN, laptopen min var borte. Og telefonen min. Og telefonen til kompisen min. Og kameraet mitt. Og høytaleren til ipoden min. Og ipoden min.

Og hvorfor....? Fordi hun tok med to fremmede karer hun traff på VEI HJEM, snorta kokain, røyka masse weed, drakk masse whiskey med de, og sovna så av på sofaen, hvor de da har gått inn på rommet mitt mens jeg og kompisen sov, og forsynt seg.

Jeg flytta ca 1,5mnd etterpå. ( Tar dette som anonymt, siden historien er lett gjenkjennelig... )



Anonymous poster hash: 38057...2a2
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vill diaréhistorie

Anonymous poster hash: 26d1a...2fc

Hahaha, dette er det sykeste jeg har hørt. Vet virkelig ikke hva jeg hadde gjort om jeg var deg, stakkars jente!

Den verste jeg har bodd med var et slags oppvask-spøkelse. Tror han må ha hatt sosial angst eller lignende, for jeg delte kjøkken med ham i seks måneder og så ryggen hans én gang. Likevel klarte han å generere såpass med møkkete kjeler at det vokste frem mugg i dem om ikke jeg vasket dem. Jeg sitter igjen med en blanding av avsky og forundring over at det var mulig

Endret av fro
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snip*

Anonymous poster hash: 26d1a...2fc

:hoho::skratte: Jeg tror jeg tisset litt på meg nå bare av å sitte og le høyt av denne historien! Herreguud :fnise::lol: You MADE my day!

Anonymous poster hash: 25715...35b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg bodde på kollektiv og fikk svineinfluensa. Fikk selvsagt matforgifning oppå der igjen med eksplosiv diare. Jeg klarte virkelig ikke holde meg! Når jeg måtte så måtte jeg med en gang! Og vi var selvsagt 4 stk som delte ett bad. Så jeg sa som sant var til de andre at jeg var syk og hadde skikkelig jævlig diare, og ville satt uendelig pris på at folk var så snar som mulig på toalett og i dusj. Joda, det var ikke noe problem! sa de.

Jau visst...

Ene av de som bodde der fant ut hun skulle ha fest. Fest skulle avklares med alle de andre på forhånd, og det hadde hun ikke gjort. Så nå var vi plutselig 15 stykker som delte på det ENE jævla toalettet!! Hun VISSTE jeg var sjuk, hun VISSTE jeg hadde diare og ikke kunne holde meg! Var flere ganger jeg bare berga meg med et nødskrik etter å ha hamra på døra og brølte hysterisk at jeg hadde diare og måtte på do. Hvorpå jeg hørte:

-Herregud! Kan jeg få legge på øyenskygge eller?!

NEI! PELL DEG FOR HÆLVETTE UT KJÆRRING FØR JEG SPARKER NED DØRA!!

En annen gang kom jeg heller ikke inn for da var det ei som spydde der inne. Kunne hun ikke spy i vasken så jeg kunne få komme på do? Eller i en av de FIRE jævla bøttene som stod rett bakom rævva på henne?

Dette er litt morsomt i ettertid, men akkurat der og da var det ikke spess morro... Jeg kunne ikke vente på spy-kjærringa på badet, så jeg stormet inn hos naboen i morgenkåpe og 40 i feber. Uten å si i fra. Jeg bare reiv opp døra og løp inn i gangen, og inn på dassen :fnise: Hvorpå naboen antakelig hører: BRAALLUUUURFGH-SPLASJ!!!

Så han aldri i øynene igjen:P

Så ble klokken omsider så mye at de begynte å skulle dra inn til byen. Da oppdager jeg at det jo selvsagter HELT tomt for dopapir. Det er hun som hadde fest som hadde ansvaret for det denne uka, så jeg spør om hun ikke kan stikke å kjøpe før hun drar ut(var en bensinstasjon rett over veien).

Nei, det gadd hun ikke, og hun hadde ikke penger. (men penger til å dra ut å feste har du tydeligvis!)

Jeg sa hun kunne få penger av meg, men neida.

Jeg kjente INGEN der jeg bodde på hybel, INGEN! Visste faen ikke hva jeg skulle gjøre! Var ikke dasspapir, rene håndduker, såpe eller noe som helst så jeg kunne skylle av meg i dusjen heller!

Så jeg satt jo der da. Kunne ikke reise meg fra dassen. Endte med at jeg, med diare over hele rævva, måtte gå på rommet å hente laptopen, så tilbake, og satt med den på fanget på dassen mens jeg logga meg på gamle Nettby. For der hadde jeg nettopp kommet i prat med en fyr som bodde i samme by men som jeg ikke kjente utover det. Så han var pålogga og sendte tidenes kleineste melding til til en helt ukjent fyr og gav ham adressa mi.

Det ble enda kleinere da han banket på, jeg åpna døra akkurat nok til å få ut hånda, raska inn dasspapiret og smekka igjen døra :hoho: Men han ble faktisk en veldig god venn etterhvert, trass det 'bedritne' førsteinntrykket...

Anonymous poster hash: 26d1a...2fc

Fy søren, noe av det morsomste jeg har lest!! :fnise:

Endret av Dreamdrops
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som sikkert blir mest nevnt her er roting! At folk ikke kan rydde opp etter seg SELV om du gir beskjed.

Vurderer sterkt å legge det de skitner til i sengen deres, og se hvor godt de liker at det ligger rot over alt. :sur::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart det er høy skilsmissestatistikk i dette landet, hvis dette er vanene folk tar med seg hjemmefra!

Nå har jeg aldri sett eller hørt at noen klager på at kjæresten deres gjør disse tingene. Det er nettopp det som er trist i denne saken. Når man er sammen med noen så bryr man seg og derfor rydder man etter seg.

Menneskene i kollektiv bryr seg ikke om deg. Glad jeg flytta..

Anonymous poster hash: 7a980...522

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri sett eller hørt at noen klager på at kjæresten deres gjør disse tingene. Det er nettopp det som er trist i denne saken. Når man er sammen med noen så bryr man seg og derfor rydder man etter seg.Menneskene i kollektiv bryr seg ikke om deg. Glad jeg flytta.. Anonymous poster hash: 7a980...522

Jeg derimot har lest en god del tråder hvor folk er helt oppgitt over hvor lat samboer/ektefelle er, når det kommer til husarbeid.. Grunnen til at det ikke når slike høyder som i et bofellesskap er nok at den ene klarer å opprettholde "standarden" med rydde opp etter begge - det skjer jo ikke i et bofellesskap. Jeg tror mange faller tilbake til gamle uvaner når hvetebrødsdagene er over...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::skratte: Jeg tror jeg tisset litt på meg nå bare av å sitte og le høyt av denne historien! Herreguud :fnise::lol: You MADE my day!

Anonymous poster hash: 25715...35b

:fnise: Den gang var vel pisset det eneste jeg hadde sjangs til å holde. Hadde liksom bare mangled med en urinveisinfeksjon også :hoho:

Fy søren, noe av det morsomste jeg har lest!! :fnise:

Haha, så bra jeg klarer å bre litt latter med min ulykke :fnise:

Anonymous poster hash: 26d1a...2fc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i kollektiv med 3 av mine venner nå.

Det er ikke superryddig, men vi klarer oss ganske bra, ingen har blir sure på hverandre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster denne som anonym. Har vel ikke direkte bodd i kollektiv, men delte hybel med en mann. Veldig snill og hyggelig fyr egentlig. Vi ble enig om at det var mest hyggelig å spise sammen, så vi laget stort sett middag hver dag, men vi tok det etter tur, slik at vi laget i snitt mat 3 ganger i uken hver...

Problemet var det at han av en eller annen absurd grunn klarte å skitne ut en stabel med tallerkner, to stekepanner og 2-3 gryter når han laget spaghetti og kjøttdeig! (HOW?)


Etter en stund, så merket jeg at ankelsokkene mine forsvant både titt og ofte, og jeg fikk færre og færre sokker. En dag skulle jeg hente noe på rommet hans (Ringte og spurte om det var greit at jeg gikk inn). Da fant jeg et helt lass med mine sokker ut over hele gulvet, plukket opp en, og den var helt stiv. Han brukte MINE sokker til å runke i. Da jeg konfronterte han med det, mente han at jeg bare burde ta det som en komplement. Hva faen?

Han vasket og ryddet aldri. Han mente tydeligvis at han gjorde sitt siden han laget middag (Jeg laget jo nøyaktig like mye middag som ham!) Han mente at jeg skulle betale nesten alt. I en periode var han blakk, og jeg betalte strøm, leie og mat i tre måneder, og han lovet dyrt og hellig at han skulle betale tilbake når han fikk penger. Dum som jeg var, trodde jeg ham. Du kan jo tro jeg så snurten av de pengene... Jeg har alltid vært livredd for å virke gjerrig, så jeg fant meg i det, og prøvde å ikke irritere meg over det. En dag kom han og spurte om jeg kunne betale mobilregningen sin. Da rant det over og jeg ba ham om å skaffe penger selv.

Han hadde ofte kompiser på besøk som satt og spilte FIFA hele natten. Han syntes han var ekstremt hensynsfull som spillte med lav lyd. Spillydene hadde jeg ikke hatt noe problem med, det som plaget meg var skrikingen, hoiingen og kjeftingen gjennom hele natten.

Til slutt orket jeg ikke mer og flyttet til en mye dyrere leilighet hvor jeg nå bor alene. Det mest utrolige er at jeg har aldri hatt bedre økonomi enn jeg har nå. Har rett og slett ikke innsett før nå hvor mye han faktisk snyltet på meg. Og jeg trenger "takk gud" ikke å være redd for å ta på meg sokkene mine.

Jeg var naiv, godtroende, feig og dum. Nå har jeg lært. Never again!



Anonymous poster hash: 50252...b03
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster denne som anonym. Har vel ikke direkte bodd i kollektiv, men delte hybel med en mann. Veldig snill og hyggelig fyr egentlig. Vi ble enig om at det var mest hyggelig å spise sammen, så vi laget stort sett middag hver dag, men vi tok det etter tur, slik at vi laget i snitt mat 3 ganger i uken hver...

Problemet var det at han av en eller annen absurd grunn klarte å skitne ut en stabel med tallerkner, to stekepanner og 2-3 gryter når han laget spaghetti og kjøttdeig! (HOW?)

Etter en stund, så merket jeg at ankelsokkene mine forsvant både titt og ofte, og jeg fikk færre og færre sokker. En dag skulle jeg hente noe på rommet hans (Ringte og spurte om det var greit at jeg gikk inn). Da fant jeg et helt lass med mine sokker ut over hele gulvet, plukket opp en, og den var helt stiv. Han brukte MINE sokker til å runke i. Da jeg konfronterte han med det, mente han at jeg bare burde ta det som en komplement. Hva faen?

Han vasket og ryddet aldri. Han mente tydeligvis at han gjorde sitt siden han laget middag (Jeg laget jo nøyaktig like mye middag som ham!) Han mente at jeg skulle betale nesten alt. I en periode var han blakk, og jeg betalte strøm, leie og mat i tre måneder, og han lovet dyrt og hellig at han skulle betale tilbake når han fikk penger. Dum som jeg var, trodde jeg ham. Du kan jo tro jeg så snurten av de pengene... Jeg har alltid vært livredd for å virke gjerrig, så jeg fant meg i det, og prøvde å ikke irritere meg over det. En dag kom han og spurte om jeg kunne betale mobilregningen sin. Da rant det over og jeg ba ham om å skaffe penger selv.

Han hadde ofte kompiser på besøk som satt og spilte FIFA hele natten. Han syntes han var ekstremt hensynsfull som spillte med lav lyd. Spillydene hadde jeg ikke hatt noe problem med, det som plaget meg var skrikingen, hoiingen og kjeftingen gjennom hele natten.

Til slutt orket jeg ikke mer og flyttet til en mye dyrere leilighet hvor jeg nå bor alene. Det mest utrolige er at jeg har aldri hatt bedre økonomi enn jeg har nå. Har rett og slett ikke innsett før nå hvor mye han faktisk snyltet på meg. Og jeg trenger "takk gud" ikke å være redd for å ta på meg sokkene mine.

Jeg var naiv, godtroende, feig og dum. Nå har jeg lært. Never again!

Anonymous poster hash: 50252...b03

:overrasket::hakeslepp::kvalm:

Hvordan er det mulig at dette skal være noe man skal se som en positiv ting??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nettopp denne, haha :laugh:
http://9gag.com/gag/agyA91K

Selv har jeg aldri bodd i kollektiv, men har hørt flere skrekkslagne historier..

- En jente som kusinen min bodde med i studentbolig (de delte kjøkken og bad) var utrolig uhygenisk. Hun hadde en dag laget seg grandiosa, og da den falt opp ned på gulvet på vei ut av ovnen fant hun det best å la den bli liggende i TRE uker!! :sjokkert:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg bodde på kollektiv og fikk svineinfluensa. Fikk selvsagt matforgifning oppå der igjen med eksplosiv diare. Jeg klarte virkelig ikke holde meg! Når jeg måtte så måtte jeg med en gang! Og vi var selvsagt 4 stk som delte ett bad. Så jeg sa som sant var til de andre at jeg var syk og hadde skikkelig jævlig diare, og ville satt uendelig pris på at folk var så snar som mulig på toalett og i dusj. Joda, det var ikke noe problem! sa de.

Jau visst...

Ene av de som bodde der fant ut hun skulle ha fest. Fest skulle avklares med alle de andre på forhånd, og det hadde hun ikke gjort. Så nå var vi plutselig 15 stykker som delte på det ENE jævla toalettet!! Hun VISSTE jeg var sjuk, hun VISSTE jeg hadde diare og ikke kunne holde meg! Var flere ganger jeg bare berga meg med et nødskrik etter å ha hamra på døra og brølte hysterisk at jeg hadde diare og måtte på do. Hvorpå jeg hørte:

-Herregud! Kan jeg få legge på øyenskygge eller?!

NEI! PELL DEG FOR HÆLVETTE UT KJÆRRING FØR JEG SPARKER NED DØRA!!

En annen gang kom jeg heller ikke inn for da var det ei som spydde der inne. Kunne hun ikke spy i vasken så jeg kunne få komme på do? Eller i en av de FIRE jævla bøttene som stod rett bakom rævva på henne?

Dette er litt morsomt i ettertid, men akkurat der og da var det ikke spess morro... Jeg kunne ikke vente på spy-kjærringa på badet, så jeg stormet inn hos naboen i morgenkåpe og 40 i feber. Uten å si i fra. Jeg bare reiv opp døra og løp inn i gangen, og inn på dassen :fnise: Hvorpå naboen antakelig hører: BRAALLUUUURFGH-SPLASJ!!!

Så han aldri i øynene igjen:P

Så ble klokken omsider så mye at de begynte å skulle dra inn til byen. Da oppdager jeg at det jo selvsagter HELT tomt for dopapir. Det er hun som hadde fest som hadde ansvaret for det denne uka, så jeg spør om hun ikke kan stikke å kjøpe før hun drar ut(var en bensinstasjon rett over veien).

Nei, det gadd hun ikke, og hun hadde ikke penger. (men penger til å dra ut å feste har du tydeligvis!)

Jeg sa hun kunne få penger av meg, men neida.

Jeg kjente INGEN der jeg bodde på hybel, INGEN! Visste faen ikke hva jeg skulle gjøre! Var ikke dasspapir, rene håndduker, såpe eller noe som helst så jeg kunne skylle av meg i dusjen heller!

Så jeg satt jo der da. Kunne ikke reise meg fra dassen. Endte med at jeg, med diare over hele rævva, måtte gå på rommet å hente laptopen, så tilbake, og satt med den på fanget på dassen mens jeg logga meg på gamle Nettby. For der hadde jeg nettopp kommet i prat med en fyr som bodde i samme by men som jeg ikke kjente utover det. Så han var pålogga og sendte tidenes kleineste melding til til en helt ukjent fyr og gav ham adressa mi.

Det ble enda kleinere da han banket på, jeg åpna døra akkurat nok til å få ut hånda, raska inn dasspapiret og smekka igjen døra :hoho: Men han ble faktisk en veldig god venn etterhvert, trass det 'bedritne' førsteinntrykket...

Anonymous poster hash: 26d1a...2fc

Okei, verdens beste "bli kjent"-historie ever! Ever! :skratte:

Anonymous poster hash: 2b8a8...d44

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg bodde på kollektiv og fikk svineinfluensa. Fikk selvsagt matforgifning oppå der igjen med eksplosiv diare. Jeg klarte virkelig ikke holde meg! Når jeg måtte så måtte jeg med en gang! Og vi var selvsagt 4 stk som delte ett bad. Så jeg sa som sant var til de andre at jeg var syk og hadde skikkelig jævlig diare, og ville satt uendelig pris på at folk var så snar som mulig på toalett og i dusj. Joda, det var ikke noe problem! sa de.

Jau visst...

Ene av de som bodde der fant ut hun skulle ha fest. Fest skulle avklares med alle de andre på forhånd, og det hadde hun ikke gjort. Så nå var vi plutselig 15 stykker som delte på det ENE jævla toalettet!! Hun VISSTE jeg var sjuk, hun VISSTE jeg hadde diare og ikke kunne holde meg! Var flere ganger jeg bare berga meg med et nødskrik etter å ha hamra på døra og brølte hysterisk at jeg hadde diare og måtte på do. Hvorpå jeg hørte:

-Herregud! Kan jeg få legge på øyenskygge eller?!

NEI! PELL DEG FOR HÆLVETTE UT KJÆRRING FØR JEG SPARKER NED DØRA!!

En annen gang kom jeg heller ikke inn for da var det ei som spydde der inne. Kunne hun ikke spy i vasken så jeg kunne få komme på do? Eller i en av de FIRE jævla bøttene som stod rett bakom rævva på henne?

Dette er litt morsomt i ettertid, men akkurat der og da var det ikke spess morro... Jeg kunne ikke vente på spy-kjærringa på badet, så jeg stormet inn hos naboen i morgenkåpe og 40 i feber. Uten å si i fra. Jeg bare reiv opp døra og løp inn i gangen, og inn på dassen :fnise: Hvorpå naboen antakelig hører: BRAALLUUUURFGH-SPLASJ!!!

Så han aldri i øynene igjen:P

Så ble klokken omsider så mye at de begynte å skulle dra inn til byen. Da oppdager jeg at det jo selvsagter HELT tomt for dopapir. Det er hun som hadde fest som hadde ansvaret for det denne uka, så jeg spør om hun ikke kan stikke å kjøpe før hun drar ut(var en bensinstasjon rett over veien).

Nei, det gadd hun ikke, og hun hadde ikke penger. (men penger til å dra ut å feste har du tydeligvis!)

Jeg sa hun kunne få penger av meg, men neida.

Jeg kjente INGEN der jeg bodde på hybel, INGEN! Visste faen ikke hva jeg skulle gjøre! Var ikke dasspapir, rene håndduker, såpe eller noe som helst så jeg kunne skylle av meg i dusjen heller!

Så jeg satt jo der da. Kunne ikke reise meg fra dassen. Endte med at jeg, med diare over hele rævva, måtte gå på rommet å hente laptopen, så tilbake, og satt med den på fanget på dassen mens jeg logga meg på gamle Nettby. For der hadde jeg nettopp kommet i prat med en fyr som bodde i samme by men som jeg ikke kjente utover det. Så han var pålogga og sendte tidenes kleineste melding til til en helt ukjent fyr og gav ham adressa mi.

Det ble enda kleinere da han banket på, jeg åpna døra akkurat nok til å få ut hånda, raska inn dasspapiret og smekka igjen døra :hoho: Men han ble faktisk en veldig god venn etterhvert, trass det 'bedritne' førsteinntrykket...

Anonymous poster hash: 26d1a...2fc

Hahaha, denne er så bra at jeg måtte lese den på nytt igjen. Takk for en god start på dagen i sted, satt og flirte masse i sted da jeg nettopp hadde stått opp :D

Anonymous poster hash: d729a...7b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er inne i et mye mindre "kollektiv" med noen venner nå, men tidligere har det vært et par utfordringer ja:

Kjære nabo, selv om det er litt morsomt at du slipper en så stor fjert at jeg hører det gjennom veggen, for så å le høyt av det selv, så synes jeg ikke det er like hyggelig når du kommer ravende inn til meg midt på natten fordi du har vært på fest og ikke husker hvordan din egen dør ser ut. Heller ikke hyggelig når du ikke enser at jeg er der engang (takk og pris når man ikke er skikkelig påkledd?) og setter deg i min seng og begynner å kle av deg mens jeg prøver å dytte deg ut. :sprettoy:

Og kjære kvinnelige beboer, bare fordi jeg har vinduet på gløtt om natten og bor i første etasje betyr ikke at du kan bruke det til å klatre halvveis inn i fylla for å lete etter fyren i naborommet og skremme livsskiten av en stakkars jente som synes Hufsa i mummitrollet er skummelt nok om man ikke skal få et halvdødt (les døddrukkent) menneske ramlende inn i vinduskarmen midt på natta i tillegg...

:sjokk:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i et kollektiv nå med 5 andre stykker inkludert med selv. Har opplevd litt av vært der disse månedene.

Veggene i kollektivet er papirtynne så det er artig hver gang nabo 1 smeller med døren når personen lukker døra. Og det andre er at dørene knirker noe helt forferdelig når de åpnes. Nabo 1 kan også finne på å låse alle dørene i kollektivet så en av de andre av oss som bor der blir lukket ute fordi de har vært ute å trukket litt frisk luft og kanskje ikke tatt med seg nøkkel. Det tredje er at nabo 1 sitter og venter på at badet skal bli ledig om morgenen hver dag. Hver gang jeg har blitt ferdig på badet om morgenen og lukker opp baderomsdøren i samme øyeblikk kommer naboens dør også opp og springer inn på badet. Dette har pågått i flere måneder.

Bortsatt fra det er det en annen som bor her som liker å spille musikk til 5 på morningen, en annen en som inviterer alle hans venner til fest oppe på kjøkkenet som ikke ser ut midt på hverdagen for å holde på til langt på morgenen når andre har forelesning!. Bare noe av det som en har opplevd de siste månendene.

Men heldigvis flytter om ikke lenge til et nytt sted blir herlig.



Anonymous poster hash: e8c78...e0f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som bor 5-6 stk i kollektiv, har dere bare 1 do??

Vi var 7 som bodde sammen med en do, gikk fint. Alle hadde ulik døgnrytme. Men vi hadde dusj seperat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...