Snehvit Skrevet 8. desember 2003 #1 Skrevet 8. desember 2003 Jeg har flere ytterjakker som mangler hemper slik at jakken dermed ikke kan henges på en krok. Dette synes jeg er litt upraktisk ettersom det mange steder ikke finnes kleshengere når man skal henge fra seg jakken, slik at det da gjerne blir til at man må trykke den nedover kroken. Ikke særlig heldig for å opprettholde fasongen på jakken... :-? Derfor håper jeg noen av dere har erfaring med å sy på slike hemper selv, og som kan gi meg noen tips. Hva bruker dere, og hvordan kan dette gjøres pent? (Jeg har bl.a. en dyr penkåpe som det er litt viktig at det ser ganske pent ut, selv om det er på innsiden.)
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #2 Skrevet 8. desember 2003 Bendelbånd er jo alltid greit, men særlig pent er det ikke. På dyrere jakker har jeg sett tynn "kjetting" som hempe, men er kåpen din tung må det jo festes skikkelig. Hilsen Lille meg
Snehvit Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2003 Bendelbånd er jo alltid greit' date=' men særlig pent er det ikke.[/quote'] Hva er egentlig bendelbånd?
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #4 Skrevet 9. desember 2003 Bendelbånd er slike hvite, flate, på en måte vevde bånd som kommer på rull. Kjøpes i enhver sybutikk. Finnes i flere bredder. Du har sikkert sett dem påsydd badehåndkler. Hilsen Lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå