Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #1 Del Skrevet 8. desember 2003 Eh... Litt flaut å spørre om dette. Men jeg lurer på om jeg kanskje kan ha fått litt melk i brystvortene? (er ikke gravid) det er noe hvitt som jeg kan presse ut, og det er ikke kviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 8. desember 2003 #2 Del Skrevet 8. desember 2003 Tror det kalles trollmelk. Det er kun en hvitaktig væske som kan komme ut ved hormonforandringer i kroppen.... hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #3 Del Skrevet 8. desember 2003 Tror det kalles trollmelk. Det er kun en hvitaktig væske som kan komme ut ved hormonforandringer i kroppen.... hvis jeg ikke husker feil. Hormonforandringer i kroppen ja... Bør jeg beskymre meg, eller er det ufarlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 8. desember 2003 #4 Del Skrevet 8. desember 2003 Hormonforandringer i kroppen ja... Bør jeg beskymre meg, eller er det ufarlig? Tjaa... Søstra mi hadde svulst på hypofysen(ganske ufarlig) når hun fikk "trollmelk". Kanskje være litt mer på vakt etter andre forandringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 8. desember 2003 #5 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er vanlig i tenårene. Som jordbær sier, så man kan jo være litt på vakt etter andre endringer i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise79 Skrevet 8. desember 2003 #6 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg fikk det når jeg var en 17-18 år etter å ha begynt på p-piller. Legen sa det var ingen fare, at det bare var hormoner. Og det kan stemme bra det, for det gikk fort over. Jeg tror du bør se det an litt. Hvis det ikke går over etter en tid bør du sjekke det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. desember 2003 #7 Del Skrevet 8. desember 2003 jeg har vel hatt det i et par år, legen min sa det var helt vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå