Gå til innhold

...

Gjest Nuppdupp

Fremhevede innlegg

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

prikk prikk prikk :gjeiper:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det din mor som er det "tilbakestående" barnet her?

• Liker 3
Gjest grønnfi
Skrevet

Og hvorfor er det folk som jobber med tilbakestående barn som kommer med slike påstander?

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt. Jobber moren din også med psykisk utviklingshemede barn, eller er hun psykisk utviklingshemmet selv?

Sier de andre ansatte disse tingene til barna, og det er det som er problematisk?

Litt forvirrende innlegg.. :gjeiper:

Skrevet

Er det du som er det tilbakestående barnet her?

• Liker 3
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

prikk prikk

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
Skrevet

Jeg jobber med multihandikappede barn, tilbakestående er et utrykk som ikke lenger blir brukt fordi det er stigmatiserenede overfor disse menneskene... Hvis din mor kaller de barna hun jobber med tilbakestående funderer jeg på om hun har valgt rett yrke.

Hva er det du vil fram til i denne tråden egentlig??

• Liker 2
Skrevet

noen føler seg truffet ja :gjeiper: ja, hun jobber med det. hvorfor vet jeg ikke. hun har jobbet med mye annet også, men er alltid fra dem hun får disse påstandene

Fra hvem? De som hun jobber sammen med?

Alle utsagnene er ikke helt på jordet heller, men jeg tviler på at hun gjengir samtalene ordrett så du vet akkurat hva det er disse kollegene hennes sier.

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

prikk

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Skrevet

noen føler seg truffet ja :gjeiper: ja, hun jobber med det. hvorfor vet jeg ikke. hun har jobbet med mye annet også, men er alltid fra dem hun får disse påstandene

Truffet? Var vel heller det at ingen av oss skjønte innlegget ditt :gjeiper:

Men ok, moren din jobber med utviklingshemmede barn, og hun er naiv og tror på alt det folk sier. Så, problemet er..? Jeg tviler på at de som jobber med psykisk utviklingshemmede barn kommer med flere usanne påstander enn andre folk gjør. Og det kan være noe sannhet i noen av de utsagnene du kom med :)

Skrevet

Mannen min jobber på forsterket avdeling på en barneskole, og han sier at han aldri har hørt noen fortelle "sprøyt" til ungene. Litt merkelig å tro at alle i Norge som jobber med funksjonshemmede er som kollegaene til moren din. :P

Skrevet

Bare fordi ÈN på joben til moren din har sagt teite ting til barn, betyr ikke at vi andre gjør det. Jeg og andre jeg kjenner behandler psykisk utviklingshemmede, og handikappede barn som normale. Vi snakker ikke til dem som om de sku vært helt tette i hodet, vi snakker til dem med respekt. Vedkommende på jobben til mor di, sku kanskje vært på et kurs eller to.

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

.....

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

.

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Skrevet

når jeg er hos mamma, kommer hun stadig å sier at en på jobben sa det og det. her er noen eksempler:

-lus spiser hårflak og lever på det

- hvis man går med lue, blir man skallet

- alle blir påvirket av tv. de skjønner ikke at det ikke er virkelighet

- man blir feit av lettbrus

hvorfor leser dere ikke fakta før dere sier noe? er utallige sånne ting. og min mor er så naiv, så hun tror på alt alle fremmede sier

nei, hun kaller dem ikke det. var bare jeg som glemte at de heter psykisk utviklingshemmet nå for tiden. at det er litt småmorsomt hehe

Jeg kjenner jeg blir helt matt :overrasket:

• Liker 1
Skrevet

Beklager, men du ordlegger deg som en 10åring, hva faen er poenget ditt? Hvis FLERE på jobben til morra di snakker respektløst til de barna, burde de faen ikke jobbe med dem..

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

...

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Gjest Cecilia L
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir helt matt :overrasket:

Jeg også...

Men nesten så jeg ikke vil skrive det, for jeg blir litt i stuss over hvilket mentalt nivå TS befinner seg på.

• Liker 4
Gjest grønnfi
Skrevet

Nupp.

Jeg skjønner ikke hva du mener her. Har din mor litt "enkle" kolleger som kommer med påstander som ikke holder vann?

Og du mener det er folk som velger omsorgsyrker som er teite?

Da kan jeg fortelle deg at jeg har vert innom flere yrker og kjenner folk i de fleste bransjer. OG JEG KAN MED HÅNDEN PÅ HJERTET SI AT DET FINNES IDIOTER OVER ALT.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...