koldbruna Skrevet 9. desember 2003 #21 Skrevet 9. desember 2003 Firkløver er min favoritt,men synes også at hasselnøtt er godt. Liker masse sjokolade jeg,har egentlig ingen favoritt. Koldbruna
Smurfa Skrevet 9. desember 2003 #22 Skrevet 9. desember 2003 Definitivt Troika!! :D Samme her!!! Den er fantastisk god..Spesielt dersom den har ligget i kjøleskapet. :D
Mrs. B Skrevet 9. desember 2003 #25 Skrevet 9. desember 2003 Akkurat nå er jeg veldig glad i Dark sjokoladen - den som er bare mørk og den med mørk- og melkesjokolade. Den med appelsin har jeg ikke smakt, men har smakt appelsinsjokolade før og klarer det bare i små mengder. Ellers er jeg stort sett altetende når det gjelder sjokolade, så lenge den ikke inneholder marsipan, alkohol eller lakris.
bluebird Skrevet 9. desember 2003 #26 Skrevet 9. desember 2003 Den der sjokoladen med kokos' date=' ikke cocos, men den med blått papir. (har ikke smakt cocos ennå)[/quote'] Bounty? :klø:
huzky Skrevet 9. desember 2003 #29 Skrevet 9. desember 2003 For å si det med en gang. Jeg er sjokoman. Spiser alt av sjokolade. (bortsett fra de med kokos) Den jeg kjøper oftest er Melkerull. Her er TOPP 10- lista: 1. Melkerull 2. Melkesjokolade 3. Stratos 4. Twix 5. Snickers 6. Lion 7. Kindersjokolade 8. Rekrutt (fra smågodt-hylla) 9. Riesen 10. Mars
RoadQueen Skrevet 10. desember 2003 #31 Skrevet 10. desember 2003 Jeg er sjokoholiker, favorittene veksler litt gjennom tidene og året. Akkurat nå er jeg hekta på snickers. Ellers er jeg slett ikke kresen i sjokoladeveien, stratos, melkesjokolade, dajm, toppris, firkløver, fruktnøtt, marsipanbrød, cuba, new energy, japp, mars, milky way, cuba, troika, toblerone, kinder, risbrød ... ja alt som har vært nevnt over pluss noen til. Unntaket fra listen er Bounty og Lohengrin. Må ha mensen for å klare de, men da går de ned :D
Diva Skrevet 10. desember 2003 #33 Skrevet 10. desember 2003 Mokkatrøffel og Troika Jaaaa! Helt enig Liker også godt den appelsinsjokoladen som er innpakket som en appelsin. I en sånn boks med orange "sølvpapir" rundt sjokoladen. Er det bare i påsken den er egentlig ? Lenge siden jeg har smakt den nå....
Mrs. B Skrevet 10. desember 2003 #34 Skrevet 10. desember 2003 Kanskje du bør prøve Darksjokolade med appelsin? Har ikke smakt den jeg, men det er ihvertfall sjokolade med appelsin smak.
-Fisken- Skrevet 10. desember 2003 #35 Skrevet 10. desember 2003 Iskald Stratos' date=' rett fra kjøla! [/quote'] M-hm, sjokiss er best kald
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 10. desember 2003 #36 Skrevet 10. desember 2003 Hva heter den der mørke sjokoladen? Ikke Bocca, men den andre som kommer i store, tynne plater? *jernteppe* Uansett, jeg liker best mørk sjokolade med appelsinsmak. Den heter Freia Premium.
Gjest Lea Skrevet 10. desember 2003 #37 Skrevet 10. desember 2003 Jeg liker ikke kald sjokkis. Den skal ha romtemperatur og gjerne smelte litt også.
smile Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #39 Skrevet 10. desember 2003 ...også har jeg litt sansen for smil med banansmak men den er ikke lett å få tak i ....sikert fordi ikke så mange liker den!
Isiselin Skrevet 12. desember 2003 #40 Skrevet 12. desember 2003 ...også har jeg litt sansen for smil med banansmak men den er ikke lett å få tak i ....sikert fordi ikke så mange liker den! Mmm... Jeg leter og leter for å finne den, men disse rare menneskene liker den jo ikke! Merkelig! Ellers er favorittene mine; * Gullbrød * Mandelstang * Appelsinsjokolade (sånn rund som en ball og i båter! Nam!) * Melkesjokolade * Bounty * Snickers * Vanlig Smil * Lohengrin * Nero Ja, egentlig liker jeg jo alle sjokolader som finnes da! Nja, Cuba er vel det nærmeste jeg kommer en sjokolade jeg ikke liker, men den går ann i nød den også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå