smile Skrevet 8. desember 2003 #1 Skrevet 8. desember 2003 Spiste altfor mye sjokolade i går og fant ut mokkabønner til kaffekoppen var knallgodt. Hva er din favoritt?
Gjest Nefertiti Skrevet 8. desember 2003 #2 Skrevet 8. desember 2003 Kan jeg bare si en?? Liker godt Troika sjokoladen jeg, men fruktnøtt kommer også ganske langt oppe på listen! Vanskelig... :-?
smile Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2003 nei da, pøs på med det beste. Ja fruktnøtt er ikke vondt!
Edie Skrevet 8. desember 2003 #4 Skrevet 8. desember 2003 én? Freia melkesjokolade!! med Fazer wienernougat på en god andreplass
Gjest Joanna Skrevet 8. desember 2003 #6 Skrevet 8. desember 2003 Delt 1. plass mellom Freia melkesjokolade og New Energi (den ordinære, altså uten musli)
Gjest Ethereal Skrevet 8. desember 2003 #9 Skrevet 8. desember 2003 Hva heter den der mørke sjokoladen? Ikke Bocca, men den andre som kommer i store, tynne plater? *jernteppe* Uansett, jeg liker best mørk sjokolade med appelsinsmak.
Gjest care Skrevet 8. desember 2003 #10 Skrevet 8. desember 2003 fruktnøtt har jeg litt dilla på for tiden. Eller jeg kjøper den inn hvis jeg får besøk til kaffen
Orthia Skrevet 8. desember 2003 #11 Skrevet 8. desember 2003 Uansett, jeg liker best mørk sjokolade med appelsinsmak.
sirka Skrevet 8. desember 2003 #13 Skrevet 8. desember 2003 Det aller beste er varm sjokolade (ikke kakao, men sjokolaaaaade) i koppen med krem......
Miss Marple Skrevet 8. desember 2003 #14 Skrevet 8. desember 2003 hm, vanskelig å velge...Blir aldri lei av stratos, men for øyeblikket er favoritten Bocca.
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2003 #15 Skrevet 8. desember 2003 Freia Melkesjokolade, Minde sjokolade med lakris, Monolitt og Dumle. Liker ikke; mørk sjokolade med appelsinsmak - bortsett fra det er jeg altende når det gjelder sjokolade.
Gjest Brunhilde Skrevet 8. desember 2003 #16 Skrevet 8. desember 2003 Min favoritt er all sjokolade som ikke inneholder frukt!
Lenemor Skrevet 8. desember 2003 #17 Skrevet 8. desember 2003 Favorittsjokoladen min er:-Cuba -Firkløver -Melkesjokolade -Krokanrull -Stratos -Helnøtt -Fruktnøtt -Snickers -New Energi -Crispo -Smil -Kokesjokolade lys/mørk -Marsipanbrød -Bocca -Troika -Kvikk Lunch -Cocos Kommer ikke på flere, lista hadde vel også blitt gaaanske lang tror jeg. Er rett og slett sjokoman!
-Fisken- Skrevet 8. desember 2003 #18 Skrevet 8. desember 2003 Hm.. Som nevnt, mørk sjokolade med appelsinsmak er godt. Også marsipanbrød. Crispo. Non-Stop. Den der sjokoladen med kokos, ikke cocos, men den med blått papir. (har ikke smakt cocos ennå) Også Anthon Berg-sjokoladen, den der som heter plum in madeira tror jeg. Ellers så digga jeg Lion med peanøtter, men den selges ikke lenger:(
Gjest Emera Skrevet 9. desember 2003 #20 Skrevet 9. desember 2003 Relieff, disse småsjokoladene fra Nidar. Det er melkesjokolader i forskjellige fasonger med mønster på toppen. Mmmmm... Nidars melkesjokolade er topp! Og det er IKKE bare fordi jeg er trønder... Ellers: MØRK Toblerone, Topp-Ris, Kvikk-lunsj, Cuba, Troika, Kinderegg...hæh? (å ja, lite innspill fra seksåringen... :oops: ), likørkonfekt av alle slag, Crispo, Helnøtt, og nå må jeg holde meg fast så jeg ikke løper til butikken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå