Gå til innhold

Hvordan utarter din PMS seg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er plaget av PMS, men ikke typisk slik at jeg blir oppblåst og i surt humør. Jeg har ei uke i måneden der jeg er veldig deprimert uten grunn, blir veldig mye mer sjau enn vanlig. Blir nærtagen og gråter lett. Spesielt dette med at jeg merker tendenser til sjalusi er plagsomt. Noen som har lignende erfaringer? Det må jo ha sammenheng mad PMS siden det kommer samme uke hver måned? Andre typer PMS på gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir sjalu, føler meg lite verdsatt, eksploderer for ingenting, smiler i det ene sekundet, gråter i det andre. Blir deppa og lurer på meningen med livet. Føler meg stygg, feit og uopplagt.

Ja, det er fælt. Det er det. Heldigvis har jeg en fantastisk og forståelsesfull mann som holder ut og heller rufser meg i håret og sier noe slikt som "nå er du slem mot deg selv", eller "er det du eller hormonene som snakker nå, kjære?".

Det er fantastisk at han gjør slikt, selv om jeg noen ganger finner det frustrerende også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir veldig depressiv i tankegangen. Ser svart på alt og alt er ekstra tungt. Det er så uvanlig i forhold den vanlige meg så jeg skjønner kjapt at det er pms. Har brukt Female fra helsekosten en stund og de hjelper utrolig godt. Får like mye mensvondt med det depressive er helt borte.

Skrevet

Blir sliten, trøtt, orker mindre, nedstemt, irritabel, gråtlabil og hele pakka. Merker det godt 7 dager før mensen: oppblåst i magen og trøtt, da er det på´n igjen... Flere som har prøvd Femme eller andre produkter og kan si noe om dette? Kanskje jeg bør prøve det. Takk for herlig depressiv tråd. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...