Gå til innhold

Erotisk opplevelse i Oslo?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Trenger tips til noe jeg kan ta med kjæresten på i Oslo!

Vi skal bo på hotell, men jeg kunne tenke meg å finne på noe annet også, som kanskje hadde et visst erotisk tilsnitt over seg, så man kan bli litt tent, og LØPE tilbake til hotellet og kose seg der resten av natten..... :sjarmor:

Hjelp meg folkens, er ikke så oppfinnsom av meg, og faktisk litt blyg, så jeg tenkte jeg kunne overraske både meg selv og kjæresten med å være litt "sprelsk"....

Takknemlig for svar!

Klem Brumm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest nå

Har egentlig ingen forslag. Ville bare si at det var en veldig bra tanke! Vil gjerne være med ei jente som tar initiativ til noe hyggelg!!!!!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er swingers-klubber i Oslo der ikke alle besøkende nødvendigvis bytter partnere. Man kan også velge å ha sex med sin partner i samme rom som et annet par, der parene har hver sin seng. Ganske opphissende som "forspill" for resten av natten på hotellet.

Hvis dere vil spandere noen kroner, så kan et par komme på hotellrommet deres, og ha sex mens dere ser på. Når de har gått, kan dere slippe dere løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å se en film med litt erotiske undertoner?

Vet ikke helt om det går noen slike filmer for tiden, men kan jo like godt se på en helt "vanlig" film og hisse hverandre litt opp.....? :lol: Ganske opphissende når man vet at man må vente heeeelt til filmen er slutt... dra på en helt "vanlig" utekveld, kino, spising, utested, men fortell FØR dere gå ut, at du er kjempekåt e.l.

Gutten vil ikke klare å tenke på annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå rundt å handle gjerne i en sexbutikk eller se på sexyudertøy . Gå gjerne ut på kvelden å spis et bedre måltid med en go rødvin til . Så kan dere gå på rommet å kose dere etter på .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør noe helt vanlig (kino, restaurant, shopping, nasjonalgaleriet...) men fortell han før dere går ut at du ikke har truse på deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Flott :D

Den siste der har jeg faktisk tenkt på, men tenkte kanskje den ble litt kjedelig, men nå har jeg det skriftlig, så da kan det hende jeg går for den :sjarmor:

Flott med hjelp når man er litt blyg selv :oops:

Klem Brumm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør noe helt vanlig (kino' date=' restaurant, shopping, nasjonalgaleriet...) men fortell han før dere går ut at du ikke har truse på deg...[/quote']

En omsorgsfull mann ber jenta si kle seg godt nå på vinteren. :roll:

...ligg unna alle menn som oppfordrer til å legge igjen trusa hjemme denne årstiden, disse er kun hensynsløse psykopater... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke truse som gjør forskjellen da ;) En kan ha langbukser og varme strømper, ulljakke, skjerf og votter på, selv om en ikke har truse vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Så morsomme dere er :hoho:

Joda, det er helt klart hva jeg ser for meg som erotisk, jeg sitter blåfrossen, innpakket i to lag ulltøy, og tykt pledd, mens kjæresten står på badet med hårføneren min, og blåser varmluft på de edlere deler, for å få de opp i normal størrelse igjen, etter at vi har pirret hverandre opp i Frognerparken :hoho:

Men takk for forslaget, skal spare det til sommeren :D

Brumm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...