Gå til innhold

Blackout

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da jeg var i dusjen i dag kjente jeg at kroppen min ble veldig uggen. Jeg kjente at den skulle bygge opp en slags blackout jeg har fått mange ganger før. Heldigvis var jeg ferdig i dusjen, så jeg la meg ned på badegulvet i håp om at blackouten og svimmelheten ble borte. Det ble bare enda verre, og til slutt kastet jeg opp. Dette varte tilsammen i kanskje 5-6 minutter, og hadde samtidig vondt i magen (Sånn mensensmertelignende). Denne gangen var mye verre enn de forrige gangene, og det kjentes nesten ut som om hjertet mitt skulle stoppe fordi det dunket så dypt..

Har tidligere vært hos legen for dette, men det eneste de gjorde var å tok blodtrykk og graviditetstest. Blodtrykket var fint og testen var negativ. Hadde ikke jernmangel. Så fikk beskjed av legen om at jeg var frisk som en fisk og at det var normalt å oppleve sånn? Veldig slitsomt å oppleve sånn flere ganger i året.

Jeg har fått slik blackout i flere situasjoner. I dusjen, mens jeg spiser, når jeg er ute, slapper av...

Noen som har opplevd noe slikt eller vet hva det kan komme av? Synes dette er veldig skummelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...