Gå til innhold

Kollektiv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er student og bor i kollektiv med 5 andre. Det er hyggelige folk, og det meste fungerer greit.

Men jeg er ikke en veldig sosial person, og sliter litt med å bo med så mange. F.eks nå er jeg helt klar for frokost. Har sminket meg, kledd på meg, men nå er det 4 andre på kjøkkenet (hører dem), og da vil jeg ikke gå inn dit. Orker ikke lage frokost i 'kø', og orker ikke prate med noen. Er trøtt, og vil lage meg frokost i ro og fred uten å måtte prate med noen :sjenert:

Kanskje jeg bare ikke er laget for kollektiv :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Skkjønner hva du mener.

Nå deler jeg bare med én person, så for det meste er det helt uproblematisk. Men jeg merker at jeg ofte venter til jeg hører at hun går inn på rommet sitt før jeg går å lager meg mat selv, og at jeg helst vil være mest mulig i fred.

Jeg er ganske introvert av meg, og jeg synes rett og slett det er slitsomt å måtte småprate når jeg er hjemme hos meg selv.

Gjest ms_kwang
Skrevet

samme heeeer, gjelder egentlig alt, egentlig er jeg veeeeldlig asosial av meg, jeg går bare ut å småprater med hun jeg leier rom hos, sånn av og til, ellers er jeg på rommet, slapper av, sover, leser, ser en film etc etc ^_^

Jeg blir bare sliten av å MÅ sitte ute i stua, for å prate, bare for å vise " se her, her er jeg ,jeg lever enda!!"

Gjest Badabing
Skrevet

Noen mennesker passer i kollektiv, andre ikke.

Selv elsket jeg at det var folk i stua støtt, og jeg oppholdt meg aldri på rommet mitt. Men vi er forskjellige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...