Gå til innhold

Jenter ved universiteter

Fremhevede innlegg

Skrevet

For et spørsmål! Vet du egentlig hvor mange tusen som studerer ved de norske universitetene? I tillegg er nok over 50% jenter, så det er garantert like store forskjeller som i samfunnet ellers.

Spørsmålet blir egentlig like meningsløst som å stille spørsmålet: Hvor mye koster en bil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vær litt tøff, ikke tro at du er dorligere enn de andre (sier ikke skryte over eller hate noen). Selvtillit er viktig. Muslkene hjelper i live, men det er bare en del av hjelp. Ingen muskler eller penger hjelper hvis man er en teit pyse. Du kan bli banket opp av alle menn... men hvis du er ikke redd for dem, og du driter i at du blir banket opp foran alle, men du gir deg ikke, du er en mann med hjerte og stolhet... det merker alle fine jenter))).

I gamle dager vikinge blåste i at de møter mektige hærene og bare gikk til angrep og alle fine flotte damer hilste fra sine borger og heiet på de tøffe guttene vikingene))). Ikke vær slem, men grei. Ingen i hele verden liker slemme folk og pyser. Du møter en dag den store kjærllighet, men etter en stund (lang eller kort) ... skjer noe... men det kan være livsk kjærlighet og dere 2 blir sammen helt til døden kommer på besøk. Her gjelder bare: hold ut))))).

Endret av Fredogfred
Skrevet

De første linjene kunne like så godt vært skrevet av meg, jeg er i akkurat den samme situasjonen som deg, bare at jeg er jente da. Etter at jeg begynte på universitetet virker det som om mye er det samme som på videregående. Det som kanskje var mer annerledes at det er mange som ikke kommer direkte fra videregående, og dermed er en del eldre.

Tror ikke det at du ikke snakker med jenter vil forhindre deg særlig i å finne kjæreste, det tar kanskje bare litt lengre tid før du finner den rette.

Og nei, brunt-rødt hår er ikke stygt! har den samme fargen selv og elsker det:P

Kan jeg spørre deg hvor i landet du studerer?

Skrevet

Takker for alle svar :)

Kalte bare tråden det jeg gjorde fordi jeg ikke kom på noe bedre og ikke gadd å tenke på det mer.

Har tenkt litt på dette med studentforeninger, men har ikke funnet noe interessant enda. Dessuten er det nok å gjøre skolemessig.

Det er en annen ting jeg har tenkt litt på også, hvor vanlig er det egentlig at en fremmed gutt, går bort til en fremmed jente å bare begynner å snakke med henne?

Og hvis man skal gjøre dette, hvordan går man fram hvis jenta sitter i en gruppe med venner, da er det jo enda vanskeligere enn når hun er alene.

@Ivana: Studerer i Oslo, ved UiO

PS: farge håret er nok uaktuelt, det kommer bare til å se rart ut. Pluss, en med rødt hår kan jo gjøre nesten hva han vil. For ifølge pop-culture har vi jo ikke sjel :)

- TS

Skrevet

Takker for alle svar :)

Kalte bare tråden det jeg gjorde fordi jeg ikke kom på noe bedre og ikke gadd å tenke på det mer.

Har tenkt litt på dette med studentforeninger, men har ikke funnet noe interessant enda. Dessuten er det nok å gjøre skolemessig.

Det er en annen ting jeg har tenkt litt på også, hvor vanlig er det egentlig at en fremmed gutt, går bort til en fremmed jente å bare begynner å snakke med henne?

Og hvis man skal gjøre dette, hvordan går man fram hvis jenta sitter i en gruppe med venner, da er det jo enda vanskeligere enn når hun er alene.

@Ivana: Studerer i Oslo, ved UiO

PS: farge håret er nok uaktuelt, det kommer bare til å se rart ut. Pluss, en med rødt hår kan jo gjøre nesten hva han vil. For ifølge pop-culture har vi jo ikke sjel :)

- TS

Meld deg inn i SVFF (U1) på SV-fakultetet, der er det mange søte, sexy, vakre og snille jenter!!! Og alle blir kjent med noen!

Skrevet

Må man ikke være medlem av SV fakultet for å bli med der?

- TS

Skrevet

Don't do it, it's a trap! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...