AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Heisann, jeg har ca 3 uker igjen til termin og har nå begynt å få litt problemer med å gå... Spesiellt hvis jeg har vært i ro i 10 min, når jeg da skal begynne å gå så vagger jeg som en pingvin.. Ser helt merkelig ut Er dette vanlig? Jeg synes og det er ubehagelig å finne en skikkelig sovestilling... Føler jeg har vondt i ryggen hele tiden, noen som har noen gode råd? Hehe, og en ting til... jeg synes det er ubehagelig å ha beina samlet...er liksom mer behagelig hvis jeg sitter som en mann... Andre som har det slik, eller er jeg et enestående tilfelle
Trulte:-) Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 om det er normalt, aner jeg ikke.. men jeg har det på akkurat samme måte :-) (hvis det er noen trøst...)
Kvist Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Helt normalt Antagelig har du barnet langt ned og da presses bekkenet mer fra hverandre.
SummerJoy Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Helt normalt.. Føles nesten som man har en ball mellom beina til tider, siden ungen ligger så langt ned.
Gjest frøken am Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Er i uke 33 snart og jeg vagger allerede. Det er et slit å komme seg ut av sengen, og det er ikke MULIG å reise seg rett opp fra sofaen Ligamentene mine lever også sitt eget liv... Blir bra når mini kommer ut!
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 Forresten, kanskje noen kan svare på dette: En av de få behagelige sittestillingene jeg finner, er såkalt "indianerstilling". (med beina krysset under meg, på en måte.. Men, jeg har hørt at dette ikke er bra med tanke på forebygging av eventuelle bekkenplager... Noen som vet? Det er ikke vondt å sitte sånn, og jeg har jo ikke lenge igjen av svangerskapet. Men, det er jo greit å ikke pådra seg flere "vondter" enn man må i innspurten :-)
Nemesis75 Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 Forresten, kanskje noen kan svare på dette: En av de få behagelige sittestillingene jeg finner, er såkalt "indianerstilling". (med beina krysset under meg, på en måte.. Men, jeg har hørt at dette ikke er bra med tanke på forebygging av eventuelle bekkenplager... Noen som vet? Det er ikke vondt å sitte sånn, og jeg har jo ikke lenge igjen av svangerskapet. Men, det er jo greit å ikke pådra seg flere "vondter" enn man må i innspurten :-) Du mener lotusstilling ? Jeg synes også det er en veldig behagelig posisjon
Teriyaki Skrevet 24. oktober 2011 #8 Skrevet 24. oktober 2011 Her har han hode godt nede i bekkenet (i alle fall for to uker siden, har ikke merket noen forskjell fra da), men kan ikke si jeg kjenner meg igjen. Eneste jeg plages av er å sitte oppreist. Blir skikkelig øm, og nesten sviende vond i område under magen/over symfysen, så jeg ender også opp med å sitte som en mann. :gjeiper: Men jeg vet at det er normalt alt det du plages av. Akkurat som at det er normalt å ikke ha det sånn. I det minste så motiveres du vel av at det er kort tid igjen! Deilig følelsele, men også skremmende følelse!
Hanne20 Skrevet 20. november 2011 #9 Skrevet 20. november 2011 Har det på samme måte som deg! Utrolig irriterende..hehe.. er ca 3 uker til termin her også..
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #10 Skrevet 20. november 2011 Slik var det på slutten med forrige mann. Denne gangen har symfyseløsning og det som verre er kommet alt i uke 13. :gjeiper: Vagger mer enn jeg går og bør sove med pute mellom beina.
Gjest frøken am Skrevet 20. november 2011 #11 Skrevet 20. november 2011 Ja nå er det tre uker. Og jeg ser ut som julenissen bakfra. Kan ikke lenger få normalt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå