AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Hei! Nå har kjæresten min og jeg kommet såpass langt i utforskingen at vi gjerne vil ta det et skritt lengre. Sålangt har det blitt analsex på meg og jeg har brukt fingre bak på ham. Han er MYE mer erfaren enn meg, og har peiling på det meste. Men av en eller annen grunn tenner det ham at jeg skal leite gjennom nettsider og finne ut hva jeg vil ha og hva jeg skal bruke på ham jaja! Jeg tar utfordringen! Hva gjør man ikke for at kjæresten skal bli fornøyd? hehe... Handlelisten er som følger -To butplugs, en liten og en litt større, men hva er liten og stor? Disse skal vel i hovedsak brukes på meg, som er nybegynner som en del av oppvarmingen til analsex. Han har en penis på 20 cm lang og 16 cm omkrets, så er jo litt av en størrelse jeg må varmes opp til hver gang. Tar litt tid! Samt et strap-on-belte med dildoer i to forskjellige størreser. Hvor stor bør disse være? De skal selvfølgelig jeg bruke på ham Takker for all hjelp! Gjerne noen linker med produkter og nettsider. Syns kondomeriet.no hadde utrolig lite utvalg, alt va jo utsolgt jo!
Gjest Raindrops Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 http://www.intimategadgets.com/product/high-borosilicate-crystal-glass-body-massager-blue-+-yellow-43300 Dette er min personlige favoritt
Gjest Katten. Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Anbefaler noe med riller. Åpningen har utrolig mye nerver, så det å dra den ut og inn = win.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå