AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Er det noen her som kan tyde drømmer eller vet om en bra nettside der man kan skrive hva man har drømt så får å få svar hva drømmen betyr? Drømm 1 Jeg er livredd for edderkopper. Fra de minste til di største. Inatt drømte jeg om 3 edderkommer, som hang på siden av hverandre i side edderkoppnett. Jeg befant meg i et mørkt hus, alene. Jeg husker at i drømmen ble jeg livredd og prøvde alt jeg kunne å drepe dem. Men uansett hva jeg gjorde klarte jeg ikke å berøre dem. Jeg sto rett framfor dem, nerme nok til å kunne ta hånden min og slå til edderkoppene, men hver gang jeg prøvde var jeg plutselig for langt vekk. Drømm 2. Jeg var ute på landet ( tror jeg, siden det var et fjøs der.) jeg var der sammen med en annen person, men jeg vet ikke hvem ( jeg så aldri ansiktet) plutselig så sier jeg " nei, nå stikker jeg!" så løftet jeg armene mine og begynte å vifte med armene som en fugel imens jeg sprang. Jeg var inne i fjøset når jeg gjorde dette og jeg hoppet ut av låve døren i andre etasje (jeg skulle fly), jeg klarte ikke å fly og jeg landet på bakken. Jeg skadet meg ikke og fikk heller ikke vondt. jeg brøvde igjen, men denne gangen løp jeg på bakken. Jeg flakset med vingene mens jeg løp og denne gangen klarte jeg å lette som en fugel. Mer av denne drømmen husker jeg ikke. Jeg har veldig mange rare drømmer så jeg vil vite hva di betyr. Noen som kan hjelpe?
2shy Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Drøm 1 er underbevisstheten din som bearbeider frykten din. Vi tar med oss alle følelser i drømmene våre, og store fobier kan være noe man drømmer om bare som et resultat av at dette ligger sterkt i deg. F.eks jeg hadde enorm flyskrekk, så jeg drømte derfor at jeg var i skremmende situasjoner i fly. Jeg gikk ikke rundt og tenkte bevisst på dette i våken tilstand, men frykten lå likevel sterkt i meg, derfor drømte jeg sikkert også om det. Drøm 2 kan sikkert ha flere tolkninger, men jeg tolker det dithen at alt vil gå bra med deg. Du prøver og feiler, og til slutt klarer du det. Det finnes flere drømmetydningssider, eks droemmetydning.com eller dreammoods.com Disse to har noen ganger litt motstridende forklaringer, så jeg holder meg til det jeg føler er riktig. Noen ganger finnes det egne tolkninger.
Gjest Raindrops Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Du burde prøve å sette deg inn i drømmetyding selv hvis du har en del rare drømmer du vil finne ut av. Selv om andre kan tolke drømmene dine mer eller mindre riktig ut ifra symbolene i drømmen, så er det bare du som vet hva symbolene betyr for deg, også i forhold til hvordan livssituasjonen din er når du har drømmene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå