AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg og min mann lurer på å flytte dit når vi får barn neste vår. Han har familie og noen venner der. Jeg kjenner ingen på min alder (midten av 20-årene). Noen her som bor der, og kan fortelle litt om hvordan miljøet er der, og om det er lett å komme i kontakt med andre? Jeg er forberedt på å gjøre det meste, så lenge det ikke involverer å gå på bedehuset... Er ikke kristen.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har vokst opp der, men flyttet for noen år siden. Litt vanskelig å svare på hvordan det er å få venner, regner med at det vil gå greit igjennom jobb/fritidsaktiviteter. Tror det er ganske likt som andre plasser. Ellers er/var det mye mobbing og rykter, liten plass og "alle kjenner alle". Føler selv at det ikke er så mye rom for å skille seg ut, ihvertfall ikke når man er ungdom. Men tror det går fint på din alder, ut i fra hva venner som fortsatt bor der har fortalt Er jo også greit at mannen din kjenner noen fra før av, blir lettere å bli kjent med flere da!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Takk for svar Er redd det ikke er så mye å hente i de mannen min kjenner i Lyngdal, ettersom det kun er snakk om single menn. Jeg håper det skal gå greit å komme i kontakt med andre her, selv om jeg kanskje ikke skal i jobb før etter mange måneder etter flyttingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå